Portada Educación Protestes en Xixón pola falta de profesores

Protestes en Xixón pola falta de profesores

by redacción asturnews

Nel colexu públicu Evaristo Valle, de Xixón, la vuelta al cole coincidía ayeri cola primer xornada reivindicativa de l’Asociación de Madres y Padres d’Alumnos (AMPA), amosando una crítica que s’estendía por dellos otros colexos d’Asturies. 

Con 281 alumnos, el colexu cunta esti cursu con dieciséis profesores a horariu completu y otru más a media xornada, frente a los diecisiete del pasáu cursu nel que la matrícula foi de siete alumnos menos. Por ello, los padres y madres piden a Educación que caltenga’l mesmu númberu de docentes, yá que col actual amenorgamientu dicen ver comprometíos los refuerzos n’atención a la diversidá, les salíes extraescolares y los programes d’igualdá, tecnoloxía o biblioteca.

«Dende xunetu la dirección del centru ta intentando ponese en contactu cola conseyería y nun se reciben nin se contesten los pidimientos, por eso tuvímonos que ver nel primer día de cursu con pancartes», señalaba’l conceyal d’IX y representante de l’AMPA, Jorge Espina. Una vegada sonaba la serena, los miembros de l’AMPA axuntaron na biblioteca con representantes d’Izquierda Xunida, Xixón Sí Puede, el Movimientu Social pola Escuela Pública y el sindicatu Suatea pa tresllada-yos la problemática del centru. Al amenorgamientu d’un profesor sumase la espera per trés interinos que nun s’incorporarán a les clases hasta’l 25 de setiembre, una vegada concluyida la segunda convocatoria de places.

Tamién te podria gustar