Portada Conceyos Prorrogada la esposición “El Señor de la Mar. Pedro Menéndez d’Avilés” hasta’l 12 de xineru de 2020

Prorrogada la esposición “El Señor de la Mar. Pedro Menéndez d’Avilés” hasta’l 12 de xineru de 2020

by redacción asturnews

Puede visitase, dende’l pasáu 4 de mayu, na Casa Municipal de Cultura. La esposición “El Señor de la Mar. Pedro Menéndez d’Avilés” enllarga la so estancia na Casa Municipal de Cultura y va poder visitase hasta’l 12 de xineru de 2020.

L’amuesa, abierta al públicu dende’l pasáu 4 de mayu, ye unu de los actos principales del programa conmemorativo del V Centenariu de la nacencia de Pedro Menéndez d’Avilés y unu de los oxetivos principales del programa ye averar la figura del Adelantráu a les xeneraciones más nueves. Por esti motivu, y cuntando cola collaboración del Muséu Naval de Madrid que venció importantes pieces y documentos a l’amuesa, tomóse la decisión d’enllargala. D’esta forma, podrá atendese tantu al públicu xeneral interesáu na amuesa, como a los centros escolares.

Con esta motivación divulgativa, van realizase visites empuestes destinaes al públicu infantil y xuvenil, al traviés de los distintos centros educativos del conceyu d’Avilés. L’horariu d’esposición al públicu va ser l’habitual de la sala: de llunes a sábados llaborables, de 11:00 a 13:00 y de 18:00 a 21:00 hores. Domingos y festivos de 11:00 a 14:00 hores.

“El Señor del Mar. Pedro Menéndez d’Avilés”  pon en contestu distintos momentos de la vida del  marín y presenta al públicu un material ampliu y diversu, dende reproducciones de los barcos más emplegaos por L’Adelantráu, como’l San Pelayo o los galeones agalerados” diseñaos por él. Pero tamién paneles esplicativos, reproducciones, mapes de la dómina, cartes, documentos, o material audiovisual como la reconstrucción en 3D del primer mapa completu del asentamientu que fundó: San Agustín de la Florida. La esposición ta encadarmada en dellos espacios:

  • Les sos fazañes antes de reconquistar de La Florida, dende cazador de pirates, a marín d’enfotu pal príncipe Felipe, futuru monarca como Felipe II.
  • “El señor del Atlánticu”, el principal marín de la corona española nel océanu, pero tamién inxenieru naval ya inventor.
  • El so papel d’Adelantráu a Gobernador, y la buelga que dexó en La Florida.
  • Espaciu de memoria, que recueye cómo foi tratada la so figura nel tiempu y les distintes iniciatives que reivindicaron la so trescendencia na hestoria d’España.

L’amuesa ta comisariada por Ramón Vega y Hugo Vázquez y cuenta cola collaboración d’instituciones del prestíu de la Universidá de Stanford, la Universidá d’Uviéu, el Muséu Naval de Madrid, la Fundación Alvargonzález, Glencore, l’Autoridá Portuaria d’Avilés o la Institución Fernando’l Católicu.

Tamién te podria gustar