Portada Música Profesores voluntarios de conservatorios van ufiertar velaes musicales para tolos públicos en centros sociales d’Uviéu y Xixón

Profesores voluntarios de conservatorios van ufiertar velaes musicales para tolos públicos en centros sociales d’Uviéu y Xixón

by redacción asturnews

La conceyala de centros sociales, Lourdes García presentó esta selmana pasada, en rueda de prensa, una nueva actividá que se va llevar a cabu, estes navidaes, en dellos d’estos equipamientos municipales “coles mires de de averar la música a los barrios con unes velaes musicales en cuatro centros sociales del conceyu en collaboración con profesores de dellos Conservatorios, como’l d’Uviéu y el de Xixón”.

Un grupu de profesores voluntarios del Conservatoriu van realizar estos díes una serie de conciertos de Navidá en dellos centros del conceyu, con un repertoriu que va incluyir composiciones musicales que tomen dende la dómina barroca hasta los nuesos díes, y que’l profesor de violonchelo Antonio Peña, que m’acompaña nesta presentación”.

La conceyala aseguró que “dende’l Conceyu d’Uviéu y dende esta conceyalía tan bien estimaos los monitores de los centros sociales y al Conservatorio y esti grupu de voluntarios por emprestase a esta iniciativa que ta destinada a tolos  públicos, pero especialmente a los neños y a les families, para siguir facilitando la conciliación y ufiertar actividaes que faer colos pequeños. El profesores van faer unu llabor didácticu y pedagóxica, amás d’interpretar les pieces musicales, y van dar a los más pequenos una clase maxistral d’aproximamientu a los preseos musicales. Esplicarán-yos les característiques y diferencies ente los distintos preseos y families  a los que pertenecen, colo que vamos consiguir llevar per un día xuna clase del Conservatorio a estos cuatro centros sociales  d’Uviéu, con música y pedagoxía”.

“El calendariu d’estos recitales ye grande. El llunes 30 van tar nel centru social del Naranco, a les 11.30 h. Esta ye una amuesa más del apueste firme que tien esti gobiernu por enllenar los más de 50 centros sociales d’actividaes y ponelos al serviciu de los ciudadanos de toles edaes y de los barrios”, sorrayó la responsable municipal de Centros sociales.

Peña esplicó que la iniciativa surde d’un grupos de profesores de música d’Asturies y d’otres comunidaes con un únicu interés: averar la música a los barrios nde una forma didáctica”.

Tamién te podria gustar