Portada Comunicación Profesionales del arte y la industria audiovisuales entamen un proyectu pa impulsar el sector n’Asturies

Profesionales del arte y la industria audiovisuales entamen un proyectu pa impulsar el sector n’Asturies

by asturnet

Profesionales del arte y la industria audiovisuales d’Asturies quieren potenciar el sector al través d’una Film Commission. El primer pasu del proyectu va ser una mesa redonda el prósimu llunes 10 n’Uviéu alrodiu del futuru del audiovisual na nuestra comunídá.

L’Asturies Film Commission ye un proyectu inda en fase de formalización col que diversos profesionales y creadores tenten buscar una canal común d’aprovechamientu del importante potencial que nos últimos años tien algamao la realización cinematográfica nel nuestru país y les posibilidaes del so desenvolvimientu como sector con futuru de la industria cultural.

Jose Braña, presidnete de l’Asociación de Guionistes y Realizadores d’Asturies; Javier Galán, presidente de l’Asociación de Productores Asturiano; María Salvador, xerente de la empresa d’eventos Auseger y Joaquín Morán, xerente d’ASTURNET, van debatir el prósimu llunes a les 20.00 hores nel Club Prensa Asturiana de La Nueva España los retos a los que s’enfrenta un sector que más alló de les sos posibilidaes nel terrenu artísticu ye quien a encarrilar a otros munchos sectores económicos: dende’l tecnolóxicu al turísticu.

La idea sobre la que trabayen los profesionales impulsores del proyectu Asturies Film Commission ye contribuir al afitamientu del arte audiovisual como referente de la industria de la cultura n’Asturies, siguiendo’l camín entamáu n’otros países y que tien llograo perbonos resultaos col sofitu de tolos profesionales implicaos.

A la mesa redonda del Club Prensa Aaturiana va siguir un coloquiu abiertu al públicu sobre’l proyectu presentáu.

Tamién te podria gustar