Portada Música Principáu y Ayuntamientu condicionen el Muséu de la tonada de Mieres al algame de fondos mineros

Principáu y Ayuntamientu condicionen el Muséu de la tonada de Mieres al algame de fondos mineros

by asturnet

El Muséu de la tonada sedrá una realidá si pue financiase con fondos mineros. L’alcalde de Mieres, Luis María García, y el director xeneral de Promoción Cultural del Principáu, Carlos Madera, afitaron esta mañana la intención d’Ayuntamientu y Principáu d’esperar incluso a “un segundu Plan del Carbón” -l’actual vence en 2005- que sufrague la puesta en marcha y el funcionamientu del equipamientu cultural.

A les alministraciones llocal y autonómica preocúpa-yos la inversión inicial necesaria pa echar a andar el muséu, pero tamién los recursos económicos que’l futurible espaciu cultural requier pa funcionar baxo una “xestión sostenible”, especialmente al tratase, en pallabres de Carlos Madera, d’un equipamientu que “tien muncho d’intanxible”.

Por esa razón, y pesie a que l’alcalde de Mieres sorrayó que “nun renunciamos al proyectu”, l’apertura del Muséu de la tonada podría postergase tovía más allá de 2005, si nun prospera la petición del Ayuntamientu pa desviar hacia l’equipamientu una partida de los fondos mineros aprobada en principiu pal Muséu Etnográficu de Gallegos, y el Consistoriu demanda la inclusión del Muséu de la tonada na llista de proyectos sufragaos con perres d’un nuevu Plan de la Minería.

Premios de la tonada

Luis María García, Carlos Madera y la conceyala de Cultura de Mieres, Beatriz González Prieto, presentaron güei el XVIII Memorial de Tonada ‘Silvino Argüelles’, un festival que va cellebrase’l prósimu vienres na villa minera cola participación de los diez meyores intérpretes de canción asturiana, a los güeyos del xuráu del certame: Sergio Agüeros, Liliana Castañón, José Manuel Collado, Mari Luz Cristóbal, Rosario González, José Manuel Robledo, Bibiana Sánchez, María Sánchez, Anabel Santiago y Jorge Tuya.

Caún d’ellos interpretará dos cantares nel festival, que va desendolcase nel Parque Xovellanos y que tamién distinguió a Alberto Varillas como’l meyor gaiteru de tonada del añu 2004.

Tamién te podria gustar