Portada Educación Presentóse’lmaterial didáutico ganador del IV concursu “Vas velo, trebeyos pal aula”

Presentóse’lmaterial didáutico ganador del IV concursu “Vas velo, trebeyos pal aula”

by asturnet

Esti miércoles 9 de xunu fízose na Sala de Receiciones de la Casa Conceyu de Xixón la presentación del material didáutico ganador del cuartu concursu Vas velo, trebeyos pal aula, organizáu pola Oficina Municipal de la Llingua de Xixón, nel que participaron los Institutos d’Enseñanza Secundaria del conceyu.

Nel actu tuvieron presentes el conceyal de Cooperación Internacional, Cultura Tradicional y Política Llingüística, Jesús Montes Estrada, les profesores de llingua asturiana del IES Calderón de la Barca, Sonia Mora González y del IES Fernández Vallín, Mª Ángeles García Rodríguez, asina como dellos respresentantes del alumnáu d’entrambos institutos y la Responsable de la Oficina Muncipal de la Llingua Mª Xosé Rodríguez López.

Esti ye’l cuartu añu que se fai’l concursu, que consiste na preparación de materiales escolares pa trabayar la llingua asturiana nel aula. Presentáronse mozos y moces de dellos institutos de la ciudá y el premiu consistió nun viaxe a Miranda do Douro pa la clase de los/es ganadores y la publicación de los trabayos ganadores.

Los trabayos ganadores d’esti añu fueron: “ASTURIES, PARAÍSU MITOLÓXICU” del que son autores: Iván Batalla Tuero, Iyán Caldevilla Rodríguez, Alberto Hilario Díaz, Arturo Paraja Ruiz, Rudney Weslley Santos de Souza Lima, Adrían Vélez Fernández y Laura González García, de 3u de la ESO del I.E.S. Calderón de la Barca; y el trabayu “LA QUINTA DEL TÍU VALLÍN” del que son autores: Francisco José Franco Díaz, Érika Marcela Guevara Solorzano, Juha Peón Díaz, Noemí Pérez Alves, Santiago Raposo Moreno, Jairo Segurola Cano, Jossy Briones Iglesias, Tatiana Elizabeth Curimilma Guamán, Mario Martínez Fernández, Pilsy Pérez Terrero, Johana Paola Pesántez Velín, Adriana Mariel Vargas Cadima, de 3u de la ESO del I.E.S. Fernánez Vallín.

El xuráu valoró positivamente la presentación mui ellaborada y orixinal d’entrambos trabayos, los temes variaos de los conteníos y centros d’interés que planteguen, que van dende la lliteratura hasta la gramática, pasando pela xeografía, los refranes, la mitoloxía y la historia d’Asturies en xeneral. El xuráu entendió tamién que son mui entreteníos y didáuticos colo que pue ser una bona ferramienta pa les clases de los caberos cursos d’Educación Primaria, pa la E.S.O. y pal Bachiller. Ufierten la posibilidá de trabayar la espresión oral en distintes situaciones de comunicación, xueguen tamién col pallabreru y planteguen cuestiones que posibiliten el conocimientu del patrimoniu cultural asturianu.

Tamién te podria gustar