Portada Sociedá Presentóse un estudiu de la salú de les muyeres asturianes con reflesiones d’elles propies

Presentóse un estudiu de la salú de les muyeres asturianes con reflesiones d’elles propies

by asturnet

Carmen Mosquera Tenreiro, médica-epidemióloga, Marían Uría Urraza, socióloga de la salud y la psicóloga y sexóloga Mercedes García Ruiz, son les autores del llibru “La salud de las mujeres en Asturias. Reflexiones desde las propias mujeres”, que se presentó esti miércoles 21 n’Uviéu. Editáu pol Institutu Asturianu de la Muyer y la Conseyería de Salú, aborda les principales cuestiones sanitaries qu’esmolecen a les muyeres na nuestra comunidá dando voz a les propies protagonistes.

La Directora del Institutu Asturianu de la Muyer, Begoña Fernández, y el Director Xeneral d’ Organización de les Prestaciones Sanitaries, José Ramón Riera, fueron los encargaos de presentar esti estudiu, que complementa otru de 2002: “La salud en las mujeres”, centráu n’ indicadores cuantitativos de les prestaciones sanitaries a les muyeres asturianes. El nuevu trabayu qu’agora se presenta aborda el tema de la salú dende una perspeutiva cualitativa y, al través d’una metodoloxía basada nos grupos de discutiniu, da voz a les propies muyeres, tanto a les profesionales como a les usuaries del sistema sanitariu.

Les reflexones y conclusiones que s’espeyen nel llibru son les aportaciones de siete grupos de discusión nos que participaron más de 50 muyeres: médiques de familia, obstretes, xinecólogues, psicólogues, comadrones, enfermeres y trabayadores sociales; muyeres representantes del entornu asociativu del Vai del Nalón, de Llugones y de la zona central; muyeres moces del ámbitu asociativu xuvenil y alumnes del I.E.S. Alfonso II d’Uviéu. Toes elles traten sobre les principales esmoliciones que preocupen a les muyeres asturianes en cuestiones sanitaries, dende l’anticoncepción, la sexualidá, la medicalización de la vida de la muyer, o los problemes de salú provocaos pola violencia de xéneru.

Tamién te podria gustar