Portada Música Presentóse l’Anuariu de la Música Asturiana 2006

Presentóse l’Anuariu de la Música Asturiana 2006

by asturnet

El vienres 15 d’avientu presentóse l’Anuariu de la Música Asturiana 2006. Inaciu Iglesias, editor d’Ámbitu, y Xune Elipe, responsable de discos L’Aguañaz presentaron la nueva edición d’esta guia de la música fecha n’asturianu. La edición de 2006 ye’l primer frutu de la de la xuntura de La discográfica L’aguañaz cola editorial Ámbitu.

La edición de 2006 ta dedicada a Ígor Medio y Carlos Redondo. Nesti puntu Xune Elipe reivindicó un ameyoramientu de les condiciones de trabayu de los músicos asturianos. Considerando que por mor d’esta desgracia pa la música asturiana dende la sociedá entamóse una reflexón sobre les mesmes. L’artículu principal d’esti Anuariu ye un artículu d’Inaciu Llope sobre Felpeyu, nel que se desenvuelve la historia d’esti grupu faciendo al tiempu una comparanza coles llinies del comic.
Xune Elipe destacó la bayurósa producción musical asturiana señalando qu’en 2006 s’espublizaron 41 discos, 16 llibros y 4 audiovisuales sobre la música n’asturianu. Xune Elipe nesti puntu remarcó la necesidá de la implicación de l’Alministración asturiana nel procesu de difusión de la música asturiana, “tien de trespasar les fronteres” pa ello puso d’exemplu la campaña “Galicia Calidade” na que tamién se promociona la música gallega.

Dientro del Anuariu y ente los artículos que s’amuesen, Rafael R. Valdés desarrolla un perintersante trabayu sobre l’Actividá Musical na Asturies de la guerra. Rubén Ardura realiza un dossier sobre l’actividá del movimientu hip-hop n’Asturies, col títulu Del Bornx a Blimea. Berto Peña pola so parte ufre un estudiu sobre la posible música na Edá del Fierro nel territoriu asturianu.
Xune Elipe colabora tamién na producción de conteníos col so artículu De la gaita a la telecaster nel que s’analicen les evoluciones de la música celta y la so relación cola música asturiana.

L’Anuariu de la Música Asturiana duplicó la so tirada, llegando a los 4000 exemplares, que va repartise de baldre xunta’l selmanariu Les Noticies y nos chigres, tiendes de música nos que yá se venía faciendo, a partir del vienres 22 d’avientu.

Tamién te podria gustar