Portada Educación Presentóse la Ier Escuela de Formación de Monitores de Deportes y Xuegos Tradicionales

Presentóse la Ier Escuela de Formación de Monitores de Deportes y Xuegos Tradicionales

by asturnet

Los conceyales Jesús Montes Estrada “Churruca”, responsable de Cultura Tradicional y Llingua Asturiana y José Ramón Tuero, responsable de Deportes presentaron la Ier Escuela de Formación de Monitores de Deportes y Xuegos Tradicionales, organiza por El Garrapiellu y el Conceyu de Xixón. Nel actu participaron tamién Roberto Colunga, asesor de Churruca, la responsable de xuegos tradicionales d’El Garrapiellu, Sabel Tuñón y Carlos Suari, director del cursu.

Nes intervenciones, abiertes por Montes Estrada, coméntaronse los detalles d’esti cursu que va dellos díes yá adelantábemos n’Asturnews. El propiu conceyal quixo recordar “qu’esti cursu quier ser namás un aniciu d’una formación más continuada nel tiempu, col envís de potenciar la práctica de los deportes y xuegos tradicionales asturianos”.

El conceyal de deportes José Ramón Tuero esplicó como “dende’l Patronatu Municipal de Cultura veníen trabayando por xenerar esti interés”. Amás adelantó que ta estudiándose la posibilidá de que los colexos xixoneses “cuenten con esta acitvidá como actividá estraescolar”, dalgo pa lo que ye necesario, dixo’l conceyal, “los cursos que güei presentamos”.

Asturnews ufre los vidios de les intervenciones completes.

Intervención de Churruca:

Intervención de José Ramón Tuero:

Tamién te podria gustar