Portada Hestoria Presentóse’l llibru d’actes del seminariu “Llingua, clase y sociedá”

Presentóse’l llibru d’actes del seminariu “Llingua, clase y sociedá”

by asturnet

El Salón de Recepciones de la Casa Conceyu de Xixón foi’l llugar escoyíu esti miércoles 22, pa la presentación del llibru “Llingua, clase y sociedá”, que recueye les conferencies lleíes nel seminariu celebráu en 2006 na Universidá d’Uviéu y embaxo’l mesmu nome. Na presentación, que cuntó con una importante asistencia, participarón los coordinadores de la obra, Rafael Rodriguez Valdés, Xulio Viejo y Rubén Vega; y el conceyal de cultura tradicional y llingua asturiana, Jesús Montes Estrada.

Rubén Vega destacó la importancia d’esti llibru que “vien a enllenar un espaciu necesariu na hestoriografía asturiana”, mientres que Xulio Viejo destacó la importancia d’estudiar “la problemática del asturianu dende dellos puntos de vista estremaos o complementarios al del llingüística”, como ye’l casu del llibru, onde apaecen hetoriadores y persones con otres formaciones.

La intervención de Rafael R. Valdés recordó los problemes qu’atopen los investigadores asturianos que quieren “investigar n’asturianu”, lo mesmo nes instituciones académiques que na prensa o ente la clas política.

Tamién te podria gustar