Portada Cine Presenten el primer tráiler de ‘Coco’, lo nuevo de Disney Pixar

Presenten el primer tráiler de ‘Coco’, lo nuevo de Disney Pixar

by redacción asturnews

Disney Pixar estrenó esti miércoles pasáu el primer teaser tráiler oficial de Coco, la próxima película de la compañía, programada pal mes d’avientu d’esti 2017. El protagonista d’esta hestoria ye Miguel, un neñu al que-y apasiona tocar la guitarra y qu’aspira a convertise en músicu.

La hestoria cuenta como una de les tradiciones de la familia de Miguel ye la enigmática prohibición de tar en contactu cola música, pero’l mozu suaña con convertise nun artista peracabáu como’l so ídolu, Ernesto de la Cruz.

Miguel deseya con toles sos fuerces demostrar el so talentu y acaba na impresionante y colorida Tierra de los Muertos tres una misteriosa cadena d’acontecimientos. A lo llargo del camín, va conocer a Héctor y xuntos van entamar un viaxe estraordinariu pa desvelar la verdá que subyace na hestoria familiar del mozu protagonista.

Empobinada por Llei Unkrich (”Toy Story 3”), co-dirixida por Adrian Molina (artista d’historia “Monstruo University”) y producida por Dar la K. Anderson (”Toy Story 3”), el nuevu filme animáu de Disney Pixar va estrenase nos cines españoles n’avientu de 2017.

Tamién te podria gustar