Portada Sociedá Preséntase n’Uviéu el seminariu sobre llingua, clase y sociedá

Preséntase n’Uviéu el seminariu sobre llingua, clase y sociedá

by asturnet

Les xornaes “Llingua, clase y sociedá” qu’organiza’l Seminariu d’Historia Contemporánea de la Universidá d’Uviéu preséntense esti miércoles 1 nel Club Prensa Asturiana cola presencia de los coordinadores del congresu, Rubén Vega y Xulio Viejo. El seminariu va celebrase del 27 al 30 de marzu na Facultá de Xeografía y Hestoria con participación d’especialistes provenientes de diverses universidaes.

Les xornaes van centrase en debatir les relaciones hestóriques y de calter sociollingüísticu ente’l movimientu obreru y la izquierda asturiana respective a la realidá cultural propia del país. El tratamientu dau pol pensamientu marxista a la diversidá nacional y llingüística, los movimientos del poder nel estáu español tocante al centru y la periferia o el bagaxe ideolóxicu del asturianismu son otros de los asuntos que van tratase nes xornaes, xunto a la visión de realidaes nacionales prósimes como les de Galicia o el País Vascu.

La cuota d’inscripción pal seminariu ye de 30 euros y ha facese una tresferencia nel númberu de cuenta 2048 0077 5 2 034003587 de caxAstur, Teatinos-Uviéu, faciendo constar la referencia “Seminariu Llingua, clase y sociedá”. Ha unviase’l resguardu bancariu d’ingresu a la Secretaría del Seminariu antes del 24 de marzu del 2006, axuntando col boletín d’inscripción, la fotocopia’l DNI. Les señes de la Secretaría del Seminariu “Llingua, clase y sociedᔠson : Seminariu d’Historia Contemporánea, Facultá d’Historia y Xeografía , Universidá d’Uviéu, c/Teniente Alfonso Martínez, s/n, 33011 Uviéu.

Tamién te podria gustar