Portada Música Preséntase n’Ayer el tercer volume del ‘Atlas Sonoru de la Llingua Asturiana’ cola presencia de dalgunos informantes del conceyu

Preséntase n’Ayer el tercer volume del ‘Atlas Sonoru de la Llingua Asturiana’ cola presencia de dalgunos informantes del conceyu

by asturnet

Redacción.

Güei a les ocho la tarde, na Casa Cultura de Morea, nel conceyu d’Ayer, va presentase’l tercer volume del ‘Atlas Sonoru de la Llingua Asturiana’, una obra que yá se presentare n’Uvieu, pero que llega agora a ún de los conceyos d’onde salió la información que recueye.

La presentación va cuntar cola presencia de vecinos de Casomera y Roayer, que van cuntar cuentos tradicionales de contorna. En concretu van tar les hermanes Julia y Anita de Yananzanes, dos de les meyores informantes del conceyu d’Ayer y que xunto a Xose Antón ‘Ambás’, van tar na presentación d’esta obra.

L’ Atlas Sonoru de la Llingua Asturiana ye un trabayu que recueye les distintes variantes d’usu del asturianu a lo llargo de toa Asturies. Casos de falantes tradicionales d’asturianu de tolos llugares y hestories tradicionales que son recoyíes en CD. La tercer entrega inclúi grabaciones feches nos conceyos de L.lena, Riosa, Morcín, Mieres y Ayer.

Tamién te podria gustar