Portada Conceyos Preséntase la nueva “Banda Gaitas Conceyu Grau”

Preséntase la nueva “Banda Gaitas Conceyu Grau”

by asturnet

La Conceyalía de Cultura del Conceyu de Grau y l’Asociación La Veiga’l Cubia, de recién formación, van presentar esti vienres, 11 de xunu, a les 19:30 hores, una banda de gaites nueva, dirixda por Celso Díaz. Precisamente él, xunto con Miguel Ángel Martínez, son quien van ufrir un dúu musical a les ocho la tarde, y coincidiendo con esta presentación, que se celebra na sala polivalente de la Casa Cultura de Grau.

L’actu va sirvir igualmente pa presentar esta nueva Asociación La Veiga’l Cubia que ye la encargada, ente otres coses, de xestionar la Banda Gaitas Conceyu Grau.

La formación entama a crease va cuasi dos años, al traciés de clases y ensayos. La iniciativa de crear esta Banda foi de la Conceyalía de Cultura del Conceyu de Grau y l’Asociación de Vecinos de Veiga d’Anzu. Esti mesmu añu dellos integrantes de la banda constituyeron una nueva asociación cultural “La Veiga’l Cubia” pa xestionar la Banda col respaldu del Conceyu, y col enfotu de desenvolver “otres munches iniciatives, toes elles venceyaes cola recuperación d’actividaes tradicionales del ámbitu musical, cultural o deportivu”.

Tres el branu, van empezar a impartir clases de baille tradicional pa poner en marcha un grupu y realizaron delles xestiones tamién pa la construcción d’una bolera de la modalidá de batiente na villa moscona. La Banda de Gaites, que yá actuó en públicu en delles ocasiones, ta integrada anguaño por una docena de componentes, mientres que la escuela de la banda cunta con más de 25 alumnos de toles edaes.

Blogue de la Banda

Tamién te podria gustar