Portada Reseñes de llibros Preséntase la Guía d’arboles d’Asturies

Preséntase la Guía d’arboles d’Asturies

by asturnet

La Guía, que ye obra de Bertu Ordiales y Guillermo César Ruiz, va presentase’l prósimu xueves a les 20 hores nel Forum de la FNAC en Paredes. La Guía d’arboles d’Asturies recueye les 95 especies d’árboles que se pueden alcontrar pelos montes del país. La Guía d’Arboles d’Asturies recueye peles sos páxines más de 500 semeyes y un índiz nel que se recueyen más de 1.100 términos asturianos referentes a los árboles.

Nos conteníos de la guía alcuéntrase la denominación de los árboles n’asturianu y gallego-asturianu, asina como’l so nome científicu y les denominaciones que recibíes n’otros idiomes como’l castellanu, portugués o inglés; asina mesmo s’inclui tamién la denominación científica.
Amás d’estos datos úfrese la descripción de les característiques de les especies, dende los usos tradicionales, habitat onde medra, usos que se-y daba al árbol o la comestibilidá o medicinibilidá de les partes, asina como si la especie gocia del carácter d’especie protexida.
Ente les ilustraciones y fotograíes aparecen los dibuxos de toles fueyes, frutos, inflorescencies y conos. Pa completar el trabayu los autores ufren una introducción a la botánica. Tamién incluyen dos glosarios sobre botánica y otru medicinal.
Bertu Ordiales y Gullermo César Ruíz publicaron en 2002 “21 rutes de senderismu per Asturies”.

Guía de los árboles d’Asturies

Tamién te podria gustar