Portada Sociedá Preséntase la coalición electoral Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes

Preséntase la coalición electoral Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes

by asturnet

El sábadu pasáu fízose la presentación pública de la coalición Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes de cara a les prósimes elecciones autonómiques y municipales del 27 de mayu. La reivindicación d’un marcu estatutariu de másimos centró les intervenciones nesti actu nel que’l candidatu a la presidencia, Jesús Iglesias, aseguró que nun s’apoyaría nenguna reforma que nun contemplara la oficialidá de la llingua asturiana.

La coalición preséntase cola fin de garantizar un modelu de desarrollu sostenible que garantice l’actividá económica y industrial, la propuesta d’incorporar una carta de derechos ciudadanos al Estatutu d’Autonomía y la “necesidá d’avanzar nel autogobiernu y reforzar la identidá como pueblu nel marcu d’un Estáu Fe Nel actu escucháronse les intervenciones de Rafael Palacios, Bloque por Asturies, que sobrayó la necesidá de la unión de la izquierda pa evitar la entrada de la derecha nel gobiernu asturianu. Pola so parte Juan Ignacio González, Los Verdes, reclamó na so intervención la defensa de los derechos civiles de la ciudadanía asturiana y la definitiva vertebración xeográfica del paísde mou que s’apoyen a les ales d’Asturies; na so intervención la reforma estatutaria tuvo un papel destacáu esixendo un Estatutu de máximos nel que se reconoza la oficialidá del asturianu. Jesús Iglesias, Izquierda Xunida, candidatu a la presidencia de la coalición Izquierda Xunida-Bloque por Asturies-Los Verdes, sorrayó la necesidá d’algamar un nuevu Estatutu nel que se contemplen les máximes posibilidaes d’autogobiernu, afitando qu’Izquierda Xunida “nun va apoyar un estatutu que nun recueya la oficalidá”. Iglesias criticó la posición del PP énte la reforma estatutaria culpándo a la formación conservadora de la paralisis na reforma de la carta magna asturiana, nesta crítica’l PSOE, col qu’Izquierda Xunida-Bloque por Asturies mantienen un pactu de gobiernu, nun tuvo ausente afitando Iglesias qu’esti partíu nun fizo l’esfuerzu afayadizu pa entamar la reforma na llexislatura que ta a puntu d’acabar.
Pa pesllar l’actu de presentación de la coalición intervino Gaspar Llamazares, coordinador xeneral d’Izquierda Xunida. Llamazares rechazó la pretensión de PP y PSOE de considerar les elecciones autonómiques y municipales como unes primaries o revalida pal executivu español; Llamazares consideró qu’eses aciones empobinábense a “tapecer” los grandes problemes de la sociedá.

Tamién te podria gustar