Portada Lliteratura Preséntase l’antoloxía poética “Esto no rima”

Preséntase l’antoloxía poética “Esto no rima”

by asturnet

La editorial andaluza Origami, fundada apocayá, presenta ‘Esto no rima’, una antoloxía de poesía social. Los drechos d’autoría de los participantes y del antólogu y un porcentaxe de la editorial, destínense a beneficiu del Comedor Social Paris 365 d’Iruña. La Llibrería La buena letra de Xixón, asitiada nel 12 de la cai Casimiro Velasco, va acoyer una presentación esti sábadu 2 de xunu a les ocho y cuartu la tarde, cola participación d’autores asturianos y lleoneses, como Sofía Castañón, Fran Allegre, David González y Abel Aparicio.

Esti poemariu ñaz ente los meses de mayu y xunu de 2011 de la mano del lleonés Abel Aparicio, el so coordinador. Según Aparicio, l’oxetivu de la obra ye “denunciar por aciu la poesía la situación actual na qu’atopamos, onde los dirixentes políticos nos que depositamos el nuesu enfotu al traviés del votu nes urnes son incapaces d’arreglar la situación”.

L’entamu cuerre a cargu d’Isaac Rosa, y la obra incúi poemes ya ilustraciones d’autores como Gsus Bonilla, Casilda García Archilla, Adrián Arias o l’asturiana Sofía Castañón, amás de los yá citaos.

Tamién te podria gustar