Portada Lorient 2007 Preséntase en Xixón el númberu 3 de “L’Asturianista”

Preséntase en Xixón el númberu 3 de “L’Asturianista”

by asturnet

El próximu númberu de la revista “L’Asturianista”, publicación oficial del Partíu Asturianista, editada pola Fundación Nueva Asturies, va ser presentada’l VIENRES, 15 de MAYU a les 19.30 hores na sede del Conseyu de la Mocedá de Xixón ( Avenida Manuel Llaneza, 68). La presentación cuntará cola presencia de Xesús Cañedo, Secretariu Xeneral del Partíu Asturianista y Xuan Pandiella (Conseyu de Redacción) y será utilizáu con un cañón pa la so presentación.

La revista ta fecha ensin nengún tipu d’apoyu económicu esterior y ensin nengún ánimu de llucru por militantes del PAS y l’ayuda que recibe ye únicamente la del partíu.

Esti nuevu númberu cuenta con varios reportaxes sobre actualidá entre los que destaquen el de la crisis nel urbanismu de Xixón, el Muru de Cabueñes, el cierre del Fornu B de Arcelor, el desaniciu d’horros na parroquia de San Andrés de los Tacones o l’apoyu del Ayuntamientu de Ponga a la cultura asturiana.

Esti tercer númberu incluye una serie de comentarios al rodiu de los conflictos na educación, política municipal, etc…

El númberu recueye, tamién, una crónica acerca de la presentación de los llibros “Mundu, saber y decir nel refraneru” de Xesús Cañedo Valle y Xuan Xosé Sánchez Vicente y “Ría del Eo (España y Asturies: futuru y coyuntura)”. Y por últimu contién trés artículos de miembros del PAS col siguiente títulu: “Adanismu Asturianista” de José Antonio Fernández Alonso, “AVE: También menos de los gallegos” del presidente del PAS, Xuan Xosé Sánchez Vicente y “Un añu de Patria” de Xuan Pandiella Sánchez.

La Revista pordrá descargase de baldre en www.union.asturianista.as.

Páxina Web dende onde se pue descargar la revista

Tamién te podria gustar