Portada Conceyos Preséntase “El llibru pa lo más piquiñino de la casa”

Preséntase “El llibru pa lo más piquiñino de la casa”

by asturnet

Cola intención de facer presente la llingua asturiana dende los primeros años de vida de los neños y neñes y concienciar a los padres de la importancia del so llabor pa la conservación del nuestru patrimoniu llingüísticu, Man.co.si, al traviés del so Serviciu de Normalización Llingüística, editó esti añu “El llibru pa lo más piquiñino de la casa”, un guapu cuadernu ilustráu nel que se pueden dir rexistrando les evoluciones de los neños y neñes nos sos primeros años, dende’l so nacimientu hasta’l primer añu d’escuela. La presentación del llibru va facese esti xueves, 19 d’abril, a les 12:00 hores, na Sede de Man.Co.Si en Paraes (Nava)

“El llibru pa lo más piquiñino de la casa” ye una revisión actualizada del “Llibru del naciatu”, editáu en 2008 pol Serviciu de Normalización Llingüística de Man.co.si, xunto con otros conceyos de los qu’integren la Rede de Normalización Llingüística nos conceyos. Nesta nueva versión participen tamién los conceyos de Samartín del Rei Aurelio, Llangréu, Mieres y Cangas del Narcea, y la Mancomunidá del Cabu Peñes.

El llibru repartiráse ente los padres que vayan a empadronar a los sos fíos y fíes nos conceyos qu’integren la mancomunidá, pudiéndo solicitase tamién un exemplar, hasta fin d’esistencies, nel Serviciu de Normalización Llingüística de la Comarca de la Sidra, na sede de Man.co.si en Paraes (Nava).

Xunto col llibru, repartiráse una carpeta que inclúi un baberu con dibuxos y vocabulariu referente a los primeros años d’infancia, un pallabreru, un mididor y una pegatina pal coche col lema “Cuidadín, que voi dientro”, inspiráu nel clásicu “Bebe a bordo”.

Amás d’esta actuación, el Serviciu de Normalización Llingüística de Man.co.si tien previsto pa los prósimos meses un nuevu repartu de materiales de les campañes del ámbitu de la hostelería, talleres de llectura n’asturianu en Nava y Villaviosa y el tradicional repartu de les lletres de pan, el día de les lletres asturianes, que se celebrará esti añu’l vienres 4 de mayu. Como antesala a esti día, celebraráse’l miércoles 2 de mayu un recital músicáu de poesía n’asturianu nel teatru riera de Villaviciosa, con dalgunes de les voces más interesantes del panorama de la nueva poesía fecha n’asturianu.

Tamién te podria gustar