Portada Conceyos Preséntase’l llibru Nosoutras, en femenino y singular

Preséntase’l llibru Nosoutras, en femenino y singular

by asturnet

Esti xueves, 16 de febreru a les 11.00 h de la mañana, na oficina de la Fundación Parque Hestóricu del Navia, (cai As Veigas, 13, Navia), va tener llugar la presentación de la reedición billingüe del llibru “Nosoutras, en femenino y singular. 9 vidas. Muyeres nel Navia-Porcía “.

En payares de 2010, l’Axencia d’Igualdá d’Oportunidaes de la Fundación Parque Hestóricu del Navia editó un llibru que recueye les vides de nueve muyeres destacaes de los conceyos qu’integren el Parque Hestóricu del Navia. Esta primer edición castellana del llibru preséntase nesta recién reedición billingüe traducida al gallego-asturianu gracies al trabayu de la Oficina Cultural y Llingüística de la Fundación Parque Hestóricu del Navia y al financiamientu de la Conseyería de Cultura y Deporte d’Asturies.

La presentación va tar al cargu d’Iván Iglesias Fernández, responsable de la Oficina Cultural y Llingüística del Parque Hestóricu del Navia y de Vanesa Allonca Magadán, Axente d’Igualdá d’Oportunidaes de la mesma institución.

Tamién te podria gustar