Portada Cine Presentáronse los proyectos ganadores del concursu pa realizadores mozos del Festival de Cine de Xixón

Presentáronse los proyectos ganadores del concursu pa realizadores mozos del Festival de Cine de Xixón

by asturnet

El Festival de Cine de Xixón presentó esta mañana en rueda de prensa los proyectos premiaos nel concursu “No nos cuentes películas:¡Hazlas!”, dirixíu a productores cinematográfiques formaes por alumnos d’ente los 16 y 23 años pa la realización de documentales nos que se reflexe la realidá de la mocedá asturiana. Los proyectos seleccionaos nesta ocasión fueron “Suena’l Camín” de la productora Lluna Llena, na categoría de Bachilleratu, y “Bajar la música” de Mala Idea Produciones, nel apartáu de Ciclos Formativos.

El xuráu que formaben el director del Festival, José Luis Cienfuegos; José Braña, presidente de l’asociación de realizadores d’Asturies; Ana Suárez, coordinadora del Conseyu de la Mocedá del Principáu y José Antonio Vega, director de formación de la Ciudá Tecnolóxica Valnalón, tamién decidió conceder entrambes menciones especiales a los proyectos “Sin fronteras” de Media Movie, na categoría de Bachilleratu y na de Ciclos Formativos a “Tener o no tener” de la productora La Cuadra.

Los proyectos de documental premiaos cuenten con una dotación de 3.000 euros aportaos pola empresa Telecable pa la realización de los cortometraxes que van rodase a lo llargo d’esti veranu, ente los meses de xunetu y agostu. Los documentales van proyectase dientro la programación del Festival Internacional de Cine de Xixón.

El proyectu premiáu en Bachillerato:”Suena´l camín” ye un trabayu de la productora Lluna LLena, de la que formen parte Efrén Álvarez, Fernando Farpón, Jorge Pérez,Laura Pola y Carmen Bernardo del IES Benedicto Nieto de Pola de Lena. “Sin Fronteras”, mención especial del xuráu na mesma categoría, foi un proyectu presentáu pola productora Vaya Movie, integrada por Michel Castaño, Tamara Iglesias, Fernando Rodríguez, Ulrich Alvarez, Helena Menéndez, Estefanía Palleiro y Tamara Casielles del IES Virgen de Covadonga de El Entrego.

Los proyectos seleccionaos de la categoría correpondiente a Ciclos Formativos, el premiáu “Bajar la música” presentólu la productora Mala Idea Producciones, que formen Pablo Fraile, Ceferino González, Javier Martín, Fernando Otero y Gema González, alumnos de la Escuela d’Arte d’Uviéu, IES Aramo y Cidisi RTV de Noreña. El proyectu que recibió la mención especial del xuráu nesta segunda categoría: “Tener para ser” ye un documental ideáu pola productora La Cuadra na que tán Héctor González Camba, Jorge Casanova, Miriam Sánchez e Ignacio Linde del CIDISI–RTV de Noreña.

El xuráu del concursu “No nos cuentes películas: ¡Hazlas!” decidió asinamesmo, conceder un premiu especial pa destacar al proyectu presentáu polos alumnos y profesorares del IES ROCES de Xixón, personalizáu na profesora Pilar Alaiz y nos miembros de les productores Eclipse, Shock y Titanio.

Tamién te podria gustar