Portada Lliteratura Presentáronse les obres d’estudiu y antoloxía dedicaes a Mánfer de la Llera

Presentáronse les obres d’estudiu y antoloxía dedicaes a Mánfer de la Llera

by asturnet

El xueves pasáu, la Casa los Alberti de Ciañu, onde s’alluga’l Centru de Referencia de la Llingua Asturiana, acoyó la presentación de dos llibros dedicaos a Mánfer de la Llera. Una antoloxía lliteraria, obra de Severino Antuña y un llibru d’ensayos sobre l’autor con delles firmes. L’actu cuntó cola presencia, ente otres persones, de los coordinadores de los volumes editaos, los investigadores y espertos lliterarios Luis Casteleiro y Severino Antuña, amás de la directora xeneral de Política Llingüística, Consuelo Vega, la teniente d’alcalde del Conceyu, María Fernández, y el responsable de Trabe, qu’asoleya les obres, Inaciu Iglesias.

De la rampla a la pluma

Yye un volume divulgativu que recueye artículos sobre la biografía de Mánfer de la Llera, del contestu hestóricu llangreanu y asturianu, de la so vida como militante nel barriu de Pumarín, en Xixón y d’otros intereses del artista. El so títulu fai un chisgu a ‘Del aráu a la pluma’, antoloxía lliteraria asturiana editada na dómina del primera Surdimientu, sustituyendo la ‘rampla’ minera, pol ‘aráu’ agrícola.

Collaboren nesta obra, ente otros, Armando Magadán, encargáu de la biografía, Aladino Fernández (el Llangréu de la dómina), el periodista Paco Álvarez (que recuerda a Mánfer como militante de barriu en Xixón) o Ignaciu Llope, que fai un analís sobre la doble transición. Irene Díaz fala del movimientu pensionista, nel que Mánfer de la Llera tomó parte bien activa. Asina, inclúyese un artículu de Jesús Menéndez Peláez, profesor y antiguu cura que sofitó a los pensionistes en 1971, nel encierru na ilesia San Xosé de Xixón. Roberto González-Quevedo fai un estudiu sobre los monólogos de Mánfer y Xuan Xosé Sánchez Vicente sobre otres facetes lliteraries. Apaecen estudios tamién de Rubén Vega o Claudia Cabrero Blanco

Nel apartáu de “testimonios”, apaecen los de los sos fíos Vital y Ramón d’Andrés Díaz, y los d’otres persones que conocieron a Mánfer, como Toli Morilla, Marisa Vallejo, Vicente García Oliva, Jesús Menéndez Peláez, Inaciu Galán y González, Francisco Prendes Quirós, Albino Suárez Vallina, Pablo Antón Marín Estrada, Lluís Xabel Álvarez, Amelia Valcárcel y Urbano Rodríguez.

En cata de la mio lluna

El segundu volume, ‘En cata de la mio lluna’, tituláu como un versu del autor, ye una antoloxía lliteraria, escoyida por Severino Antuña. Recueye poesía y prosa de Mánfer nuna escoyeta que fai por dar una imaxe completa del autor.

Semeyes de la presentación

Tamién te podria gustar