Portada Conceyos Presentaos los enCOHENtros que van celebrase esti payares n’Uviéu

Presentaos los enCOHENtros que van celebrase esti payares n’Uviéu

by redacción asturnews
José Errasti y José Luis Costillas presenten los enCOHENtros

La Cátedra Leonard Cohen y la Fundación Municipal de Cultura d’Uviéu vienen acabante presentar los enCOHENtros 2022, tercer temporada del cantar d’autor que van desenvolvese ente’l 3 y el 6 de payares y van cuntar cola presencia de figures como Víctor Manuel, Mariola Membrives, Javier Ruibal, Miquel Gil, Diego Carrasco, Ruper Ordorika, Joao Afonso o Javier Mas.

La Cátedra Leonard Cohen de la Universidá d’Uviéu y la Fundación Municipal de Cultura del Conceyu d’Uviéu van desenvolver, ente’l 3 al 6 de payares, los enCOHENtros 2022, que cumplen anguaño la so tercer temporada dedicada al cantar d’autor. Los enCOHENtros dan asina estabilidá al proyectu más importante qu’añalmente tien llugar so la cátedra que fundó’l Premiu Príncipe d’Asturies Leonard Cohen en recibiendo’l so galardón en 2011.

Los enCOHENtros, que van tener llugar na Sala de Cámara del Auditoriu d’Uviéu, el Teatru Filarmónica y l’Edificiu Históricu de la Universidá d’Uviéu, son un bon exemplu de la unión d’esfuerzos que s’establez ente instancies universitaries y municipales, al tar financiaos principalmente dende la Fundación Municipal de Cultura del Conceyu d’Uviéu, a la que se añedir anguaño la collaboración de Caxa Rural.

Estes xornaes de cantar d’autor fueron presentaes esti llunes 31 d’ochobre nun actu que tuvo llugar nel Edificiu Históricu de la Universidá d’Uviéu y que cuntó cola presencia del profesor José Errasti, director de la cátedra, y de José Luis Costillas, presidente de la Fundación Municipal de Cultura del Conceyu d’Uviéu.

Errasti señaló que’l conxuntu d’actividaes que van tener llugar na ciudá d’Uviéu mientres los cuatro díes de los enCOHENtros ye desaxeradamente variáu. “Talleres, meses redondes, charres musicales, micrófonos abiertos y proyecciones cinematográfiques van asocedese siempres alredor de los oxetivos temáticos de la cátedra: la promoción del cantar popular y d’autor nel más ampliu sentíu de los términos, y l’alcuentru ente ceadores d’esta peculiar forma d’arte y el perampliu públicu al que se dirixe”, destacó’l director de la cátedra.

Nesta ocasión, los enCOHENtros empecípiense’l xueves 3 de payares cola presencia de Víctor Manuel, una figura de referencia indiscutible nel cantar d’autor n’español. A partir d’ende, los aficionaos van poder arriquecese coles aportaciones d’artistes de la talla de Mariola Membrives, Javier Ruibal, Miquel Gil, Diego Carrasco, Ruper Ordorika, Joao Afonso, Javier Mas, ente otros munchos. El domingu 6, pela tarde, van cerrase estes xornaes cola proyección de Hallelujah: Leonard Cohen, a journey, a song, el postreru documental de Daniel Geller y Daina Goldfine, qu’intenta enfusase na complexa y enriquecedora obra del artista canadiense que da nome a la cátedra.

La Cátedra Leonard Cohen empezó la so andadura en 2014, pocos años dempués de que’l músicu y poeta canadiense recibiera en 2011 el premiu Príncipe d’Asturies de les Lletres. Los sos oxetivos centrar na promoción de la obra coheniana y, por estensión, nel incentivu y el sofitu a la creación poético y musical y la so divulgación ente la sociedá. “Dende una visión bien abierta ya inclusiva del cantar popular y d’autor, proponemos convertir a la ciudá d’Uviéu nun referente nacional de dichu xéneru, favoreciendo actividaes que sirvan de puntu d’alcuentru de tolos artistes que trabayen alredor de les dimensiones poétiques, musicales ya interpretatives del cantar”, concluyó Errasti.

Tamién te podria gustar