Portada Convocatories Prepárase la presentación del Atenéu Cultural Xuan María Acebal

Prepárase la presentación del Atenéu Cultural Xuan María Acebal

by asturnet

Según anuncien na so páxina web, el próximu vienres 10 d’ochobre va presentase en sociedá l’Atenéu Cultural Xuan María Acebal, con motiu del 130u aniversariu del poema acebalianu “El Amor del Hogar”. L’Atenéu ye un colectivu “pa la defensa del mundiu rural asturianu, pa la promoción y revitalización de los elementos culturales (tanto materiales como inmateriales) qu’hestóricamente configuraron a Asturies como País, y pal re-descubrimientu de la nuesa Hestoria dende una perspectiva asturiana dafechu”.

L’Atenéu va trabayar temién “el campu de la lliteratura clásica asturiana”. N’esi sen, comenten dende la organización, “va trabayase na recuperación, l’estudiu y la reedición de la lliteratura asturiana menos conocida”.

L’actu de presentación va celebrase n’Alborá Llibros, en Xixón, a les 19:30 hores. Nel mesmu van presentase les actividaes de la organización la so directiva y amás, va celebrase una llectura de poemes de Xuan María Acebal a cargu de diferentes persones de trayectoria venceyada a la lliteratura, la politica y los medios de comunicación.

Páxina de l’Atenéu Cultural Xuan María Acebal

Tamién te podria gustar