Portada Política PP y UPyD quitense la careta y proponen obligar a que la llingua vehicular na enseñanza sia’l castellán en tol Estáu

PP y UPyD quitense la careta y proponen obligar a que la llingua vehicular na enseñanza sia’l castellán en tol Estáu

by asturnet

PP y UPyD vienen acabantes d’algamar un alcuerdu pa que la Llei Orgánica de Meyora de la Calidá Educativa (LOMCE) recueya espresamente que’l castellán sía la llingua vehicular na enseñanza de too l’Estáu. La incorporación d’esti nuevu preceptu va producise al traviés d’una transaccional que los populares ufiertaron a la enmienda presentada por UPyD a la disposición adicional trixésimu octava del proyectu normativu y que esti grupu aceptó, no que convierte la LOMCE nel mayor atentáu escontra les llingues autonómiques dende la Transición.

El testu alcordáu polos dos partíos recueye que les alministraciones educatives van garantizar el derechu de los alumnos a recibir les enseñances en castellán, llingua oficial del Estáu, y nes demás llingües cooficiales nos sos respectivos territorios. El castellán sedrá la llingua vehicular de la enseñanza en tol Estáu y les llingües cooficiales seranlo tamién nes respectives comunidaes autónomes, acordies con los sos estatutos y normativa aplicable.

L’alcuerdu daría la risa si nun fora tan grave lo que propón ya que llingua vehícula nun puede ser namái qu’una, colo que serálo’l castellanu por obligación llegal, sigún se desprende del artículáu que va proponese.

Tamién te podria gustar