Portada Política Posicionase a favor de Cascos cuésta-y la conceyalía a “Felechosa”

Posicionase a favor de Cascos cuésta-y la conceyalía a “Felechosa”

by asturnet

Fontes del Ayuntamientu d’Uviéu anunciaron que güei a les seis de la tarde va celebrase un conceyu ente los miembros del gobiernu d’Uviéu pa votar la espulsión de José Arias-Cachero “Felechosa” como Conceyal de Cultura. La decisión ta provocada pol sofitu públicu a la llegada de Francisco Álvarez-Cascos como candidatu del PP a Presidente d’Asturies, que’l conceyal pasáu nacionalista espublizó n’El Mundo na so versión en castellán y n’ASTURNEWS, n’asturianu.

Na carta, que dirixía a Rajoy pidiéndo-y la escoyeta de Cascos como candidatu, Cachero dicía saber que “La nuesa ye una sociedá encoyida na que sé que nun me va a salir de baldre espresar esta opinión”.

Ye la primer vegada que Gabino de Lorenzo usa la fórmula de la votación pa espulsar a un conceyal, asumiendo él la decisión n’otres ocasiones. La decisión pue responder a la necesidá de demostrar el sofitu al alcalde n’esta decisión nun momentu nel que munchos cuestionen la forma na que De Lorenzo ta dirixendo’l partíu col casu Cascos.

Carta abierta a Rajoy (ver. n’asturianu)

Tamién te podria gustar