Portugal torga los festivales de música hasta’l 30 de septiembre

Portugal torga los festivales de música hasta’l 30 de septiembre
12 mayu 09:04 2020 Imprimir

El Gobierno portugués aprobó esta fin de selmana pasada un proyecto de llei que prohíbe celebrar festivales de música hasta’l 30 de septiembre, como medida preventiva pa evitar la propagación de la COVID-19.

El proyectu estena les duldes qu’había en redol a dellos festivales qu’entá nun se pronunciaren sobro la so celebración, como’l NOS Alive -bien frecuentáu por españoles-, el Super Bock Super Rock, el MEXÁU Sudoeste, la Parés de Coura o la que diba ser la primer edición del Rolling Loud. La llei aprobse en conseyu de ministros y va ser sometíu a votación nel Parlamentu lusu.

Otros grandes festivales, sicasí, sí anunciaren el so aplazamientu, como’l Rock in Rio de Lisboa, que se va celebrar en 2021, o la Primavera Sound de Porto, que se retardó al 3, 4 y 5 de setiembre y qu’agora va tener que valorar una nueva fecha.

El conseyu de ministros esclarió que los veceros que tuvieren tickets pa festivales o conciertos que fueren celebrase ente’l 28 de febreru y el 30 de setiembre y que fueren atayaos pol coronavirus van recibir un vale d’igual valor al billete orixinal, de manera que queden garantizaos “los derechos de el consumidores”.

  Categories: