Portada Música Porrúa pieslla esti domingu 16 la capitalidá de los Pueblos Culturales Europeos

Porrúa pieslla esti domingu 16 la capitalidá de los Pueblos Culturales Europeos

by asturnet

Los prózimos díes 15 y 16 de payares van tener llugar los actos de pieslle del programa Pueblu Cultural d’Europa 2008 en Porrúa. A lo llargo d’esti añu, Porrúa caltuvo esta distinción desnevolviendo abondes actividaes cola participación de grupos y coleutivus de delles otres partes d’Europa.

El programa de pieslle entamará’l sabadu 15, a les 9 horas, con una conferencia na que cada delegación va esponer la so visión del tema “Los recursos culturales como elementos de desenrrollu socio-económicu”.El sábadu pela tarde fadránse visites culturales pola comarca para les delegaciones.

El domingu 16, a les 9,30 hores habrá una mesa reonda onde van analizase los proyectos compartidos esistentes na rede de pueblos culturales europeos y fadrase una puesta en comuña sobre’l futuru que queremos para esti programa más allá del añu 2010, fecha na que tolos pueblos miembros de la rede foron yá Pueblos Culturales Europeos. EL domingu 16, a les 13 hores. tendrña llugar l’actu de pieslle: La Conseyera de Cultura, l’Alcaldesa de Llanes y el Presidente de la Fundación Pueblu Cultural d’Europa, van asistir a esti actu col que fina’l programa y nel que se fadrá’l treslladu de la titularidá a los representantes del pueblo danés de Tommerup, que sedrá’l Pueblu Cultural de Europa 2009.

Tamién te podria gustar