Portada Comunicación Porrúa algama’l premiu de Pueblu Exemplar de los Príncipe d’Asturies

Porrúa algama’l premiu de Pueblu Exemplar de los Príncipe d’Asturies

by asturnet

Porrúa fue’l llugar escoyíu a la fin pol xuráu encargáu de conceder el premiu Pueblu Exemplar de la Fundación Príncipe d’Asturies. Otres venti candidatures optaben a esta distinción empobinada a reconocer el sentimientu de solidaridá nes comunidaes pequeñes y el valor de lo local.

El premiu distingue’l llabor desenvueltu pola asociación Llacín, un colectivu cultural y vecinal autor de diverses iniciatives de promociòn de Porrúa y en favor de la xente del llugar.

L’ Asociación “Llacín”, creada en 1994 col oxetivu de desarrollar edificaciones y terrenos d’una finca donada por una familia emigrante de México, distintos espacios recreativos y culturales pa disfrute de tol pueblu. Otres acciones que lleva a cabu son la edición anual del Mercáu Astur, la Escuela de Música Tradicional y la Banda de Gaites Llacín.

Nel añu 2000, na finca de Llacín, inauguróse el Muséu Etnográficu del Oriente d’Asturies. En 2001 el Museo executó los llabores de recuperación del antigu llavaderu y de la canal d’agua xunto al ríu Vallina, con cerca de un sieglu d’antigüedá.

L’asociación Llacín de Porrúa participa nel programa Pueblu Cultural d’Europa, una iniciativa de la que formen parte once pequeños pueblos d’otros tantos países europeos y que tien por filosofía el destacar la importancia de les pequeñes comunidaes y reflexonar sobre la so economía y la so cultura. Porrúa va organizar nel año 2008 los alcuentros que habrán xuntar a les once delegaciones d’estos Pueblos Culturales de Europa.

Tamién te podria gustar