Portada Uncategorized “Pollock” ye la segunda proyección del ciclu de cine “La muyer nel arte” .

“Pollock” ye la segunda proyección del ciclu de cine “La muyer nel arte” .

by redacción asturnews

La segunda proyección del ciclu de cine “La muyer nel arte” qu’entama la conceyalía d’Igualdá d’Avilés, ufierta “Pollock”, un llargumetraxe que va dexar encetar la vida y l’obra de Llei Krasner, pintora y amante del artista protagonista, Jackson Pollock. Va Ser el xueves 6 de mayu, a les 18 hores nel Auditoriu de la Casa de Cultura.

La charra previa, va tar conducida pola divulgadora Patricia Pérez, llicenciada n’Hestoria del Arte y directora de la empresa cultural avilesina “Cúntame un cuadru” que punxo en marcha la iniciativa del cinefórum, y nella los y les participantes van cavilgar sobro’l papel d’otres grandes ceadores que fueron borraes de la hestoria del arte como referentes, pa pasar a engrosar les llistes de “amantes de”, o “pareyes de”.

L’oxetivu d’esti ciclu, gratuitu y con un claru conteníu didácticu, ye visibilizar el papel de les muyeres artistes a lo llargo de la hestoria, cómo xugaron nel mundu de la creación artística tanto papeles activos, artistes con tolos problemes y esfuerzos pa abrir camín, cuanto papeles pasivos, bien fonte d’inspiración o directamente modelos, ocultes tres l’artista masculín.

En cumplimientu de les midíes de salú y seguridá pol COVID’19  faise necesariu establecer un protocolu pal perfectu desenvolvimientu de l’actividá. La inscripción tendrá de realizase hasta mañana, 5 de mayu al traviés del teléfonu 985 52 75 46 o del corréu electrónicu igualdadaviles.es.

En confirmándose la plaza p’asistir a les sesiones, ye imprescindible que toles persones comenenciudes indiquen los sos datos personales (nome y apellíos, DNI y teléfonu), por aciu una ficha d’autorización de la Llei de Protección de Datos que se va apurrir p’aportar a la sala.

Va ser obligatoriu l’usu de mázcaru y va caltenese siempres la distancia de seguridá interpersonal de, siquier, 1.5 metros. Encamiéntase tar a les 17.30 hores el mesmu día de la proyección, con antelación abonda al entamu de l’actividá.

Más información

Tamién te podria gustar