Portada Cooperación Polítiques Sociales comunica a la CODOPA la convocatoria de subvenciones a ONGDs para proyectos de cooperación al desenvolvimientu

Polítiques Sociales comunica a la CODOPA la convocatoria de subvenciones a ONGDs para proyectos de cooperación al desenvolvimientu

by redacción asturnews

Les conceyales de Gobiernu y delegada de Polítiques Sociales del Conceyu d’Uviéu, Concepción Méndez y Leticia González, respectivamente, comunicaron a los representantes de CODOPA, Coordinadora de ONGD del Principáu d’Asturies, que van realizar la convocatoria de la subvención municipal pa proyectos de Cooperación al Desenvolvimientu para anguaño 2021. Foi mientres la xunta que tuvo llugar esta selmana.

Les conceyales anunciaron que pal exerciciu 2021 va faese un cambéu presupuestariu pa caltener la mesma partida contemplada nos presupuestos de 2020, y que xube a 550.000 euros. Tratar d’un trámite necesariu al tratase d’unos presupuestos prorrogaos.

Tres la xunta, les conceyales de Polítiques Sociales quixeron reafitar el compromisu del gobiernu d’Alfredo Canteli con toes aquelles polítiques que vengan ameyorar la vida de tolos que traviesen situaciones de vulnerabilidá y  necesidá, especialmente en países en víes de desenvolvimientu.

Tamién te podria gustar