Portada Sociedá Política Llingüística programa dos cursos pa filólogos y periodistes

Política Llingüística programa dos cursos pa filólogos y periodistes

by asturnet

Ramón d’Andrés Díaz, responsable de la Oficina de Política Llingüística del Principáu, presentó esta mañana n’Uviéu entrambos cursos empobinaos a llicenciaos en Filoloxía y a profesionales de la información. Los modulos formativos tán entamaos en colaboración col Seminariu de Llingua Asturiana y dirixíos pol profesor Xulio Viejo.

Con estos cursos “queremos capacitar tanto a periodistes como filólogos nel conocimientu de la llingua asturiana” afirmó d’Andrés na presentación d’esta mañana. El director de la Oficina de Política Llingüística relacionó’l cursu destináu a profesionales de los medios informativos colos celebraos va unos meses, de los que dixo “son una continuación, un módulu de perfeccionamientu” y anunció la programación d’un segundu cursu de calter prácticu pa la primavera “col fin de que los periodistes tamién puedan escribir, falar, pronunciar l’asturianu nel so trabayu”.

El cursu empobináu a filólogos pretende formar encuestadores en dialectoloxía, toponimia y cultura popular. Ramón d’Andrés refirióse a la oportunidá d’esti cursu empobináu a llicenciaos en Filoloxía pa proveer a la Xunta de Toponimia de colaboradores y recopiladores formaos en trabayu de campu.

El profesor Xulio Viejo Fernández va ser l’encargáu de coordinar y dirixir entrambos cursos, que son de calter gratuítu y cupu limitáu a 35 places. El plazu d’inscripción ta abiertu dende güei hasta’l 25 d’ochobre nel cursu pa filólogos y hasta’l 11 de payares nel cursu pa periodistes. El cursu pa encuestadores impartiráse dende’l 25 d’ochobre al 15 d’avientu y el cursu pa periodistes dende’l 11 de payares al 17 d’avientu. La Facultá de Filoloxía d’Uviéu y el Conseyu de la Mocedá de Xixón van ser los sitios onde s’impartan los cursos.

Tamién te podria gustar