Portada Comunicación Periodistes de toa España debatirán en Xixón les condiciones llaborales de la profesión

Periodistes de toa España debatirán en Xixón les condiciones llaborales de la profesión

by asturnet

Periodistes de toa España citaránse en Xixón pa falar y escribir sobro’l so oficiu. La ciudá acoyerá ente’l 24 y el 26 de xunu de 2005 la IV Convención de Periodistes d’España, un alcuentru entamáu poles organizaciones corporatives de los profesionales de la información qu’abordará les condiciones llaborales y la nueva regulación llegal de la profesión.

Esti segundu puntu tendrá una presencia destacada nes tres xornaes d’alderique periodísticu n’Asturies, yá que según les previsiones espresaes polos organizadores del cónclave les feches del congresu coincidirán col desendolcu nes Cortes del Estatutu’l Periodista Profesional, un testu normativu llargamente xestáu que pretende regular el llabor de los informadores.

L’alcuentru ocuparáse amás de forma singular del papel del periodismu na sociedá d’anguaño y del precarizáu réxime llaboral nel que trabayen los profesionales de los medios, que n’Asturies nun cuenten con un sindicatu específicu nin con Colexu Profesional propiu, sinón con una xenérica Asociación de la Prensa.

Xunta Cataluña, Madrid, Andalucía, Baleares, La Rioja y Canarias, la vecina Galicia ye la comunidá que más recientemente orixinó un sindicatu de periodistes, órganu cuyu congresu constituyente ta fixáu pal prósimu mes de febreru y nel que yá figuren más d’un cientu de profesionales de los medios de comunicación gallegos en calidá de preafiliaos.

La IV Convención de Periodistes d’España aportará a Xixón depués de pasar, n’años anteriores, por Cádiz, Valladolid y Tarragona, y ta promovida pol Foru d’Organizaciones de Periodistes (FOP), qu’a la so vegada integren les agrupaciones de periodistes d’UXT y CCOO, los Colexos Profesionales de Periodistes de Cataluña y Galicia, la federación d’Asociaciones de la Prensa y la Federación de Sindicatos de Periodistes.

Tamién te podria gustar