Portada Sociedá Pérez Ornia recibe’l ‘madreñazu’ de la Xunta pola Defensa de la Llingua

Pérez Ornia recibe’l ‘madreñazu’ de la Xunta pola Defensa de la Llingua

by asturnet

La Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana decidió concede-y el ‘madreñazu’ de los sos premios añales Andrés Solar al director xeneral del Ente Públicu de Comunicación del Principáu, José Ramón Pérez Ornia “como responsable últimu de que l´asturianu tea escluyío d´esti organismu y del despreciu que ta sufriendo la llingua asturiana nel procesu de creación d´esti ente públicu”.

La Xunta personaliza en Pérez Ornia la falta de compromisu de la radiotelevisión autonómica col idioma asturianu y cola so normalización, talo reflexa’l fallu del premiu negativu d’esta organización cívica pa la que “la puesta en marcha del Ente de comunicación y les declaraciones de los sos reponsables ta espeyando non solo que la Televisión nun va ser n´asturianu sinón que nun esiste nengún tipu de planificación pa la presencia de la llingua y la so normalización, dexando asina en papel moyao los cacarexaos Pautu de Gobiernu y el Plan de Normalización”. Nesi sen La Xunta recuerda la impugnación que fexo en 2005 del procesu de selección del personal del Ente Públicu y anuncia que va siguir trabayando nel so llabor de denuncia y concienciación “pa que los medios públicos asturianos tengan presentes l’usu y seyan una ferramienta pa salvar la nuestra llingua, non pa facela desaparecer”.

Nel apartáu positivu de los Premios Andrés Solar, la Xunta concéde-y el Pegollu, a la empresa informática Araz Net S.L. “pola so xera en favor del usu y l´espardimientu de la llingua asturiana”.

L’actu d’entrega de los Premios Andrés Solar va facese el prósimu 27 de xineru nel Antigu Institutu de Xixón y darréu de la ceremonia, la Xunta entama la so tradicional espicha, pa la que tien puestes a la vienda les entraes a un preciu de venti euros.

Tamién te podria gustar