Portada Comunicación Pérez Ornia defende una tv autonómica plural ya independiente qu’espeye la singularidá d’Asturies

Pérez Ornia defende una tv autonómica plural ya independiente qu’espeye la singularidá d’Asturies

by asturnet

Una radiotelevisión independiente y plural, qu’espeye les “actuales manifestaciones culturales y artístiques, y los valores diferenciadores del Principáu”. Esi ye’l modelu de tv autonómica qu’esti mediudía defendió n’Uviéu el periodista y profesor José Ramón Pérez Ornia, al tomar posesión como director xeneral del nuevu ente.

Na so primer alocución pública como másimu responsable de la radiotelevisión pública, Pérez Ornia aseguró que la programación del nuevu mediu de comunicación tien que s’afitar nos valores cívicos, culturales y democráticos, colos informativos como pegollu sustancial y cola vocación d’apurrir un nuevu preséu pa dibuxar la cotidianidá d’Asturies. La tv autonómica, sorrayó Ornia, vien a sumar, y non a restar, respecto a los canales que yá esisten.

La toma de posesión de Pérez Ornia al frente de la nueva radiotelevisión pública asturiana culmina dos intensos meses de trámites alministrativos pa la efectiva puesta en marcha del ente de comunicación: El nome’l profesor y periodista sonó por primer vegada como candidatu a dirixir la tv a mediaos d’avientu, una conxetura que’l Conseyu de Gobiernu ratificó na so xuntanza del pasáu 19 de xineru, depués de recibir el preste al nomamientu por parte’l conseyu d’alministración del ente.

Ex director xeneral de la cadena pública Telemadrid ente 1991 y 1994 y ex trabayador del diariu El País, ente otres responsabilidaes exercíes nuna bayurosa esperiencia llaboral nel ámbitu’l periodismu, Pérez Ornia imparte clases de Programación de radio y televisión nel departamentu de Comunicación Audiovisual y Publicidá I de la Facultá de Ciencies de la Información de la Universidá Complutense de Madrid.

Según les previsiones del Gobiernu asturianu, la tv autonómica empezará emitir en prebes nel segundu semestre d’esti añu dende’l so allugamientu provisional na Universidá Llaboral de Xixón. Amás de la televisión, l’ente públicu dotaráse d’una radio y un portal d’internet.

Archivu. El conseyu de la tv autonómica avala la elección de Pérez Ornia como director pola so independencia

Tamién te podria gustar