Portada Comunicación Pérez Ornia da a conocer los nuevos nomes del equipu directivu de l’Autonómica

Pérez Ornia da a conocer los nuevos nomes del equipu directivu de l’Autonómica

by asturnet

El director xeneral del Ente Públicu de Comunicación del Principáu José Antonio Pérez Ornia dio a conocer los nomes que completen l’equipu directivu de la radiotelevisión asturiana nel aconceyamientu que caltuvo nel día d’ayer el Conseyu d’Administración. Juan José Berenabarrena, como director d’Antena y Conteníos; Manuel José Castrillo, como responsable de Xestión y Recursos Humanos;Javier Asenjo, como director de Relaciones Corporatives;Flor Puente, como directora de Comunicación; y Daniel Álvarez, como secretariu xeneral, son los nuevos nomamientos que completen el staff executivu del Ente.

Les incorporaciones anunciaes ayer por Pérez Ornia al equipu que va dirixir la radiotelevisión pública asturiana vienen a sumase a les que ya se conocíen, los del director técnicu, José Luis Romero, y los del responsable de gabinete,Javier García Álvarez. Tolos nuevos directivos, de los que desveló el director xeneral al Conseyu d’Administración, son asturianos y cuenten con amplies trayectories profesionales en medios de comunicación, o cola administración pública.

El mesmu día que se conocíen estos nomamientos los miembros del Conseyu d’Administración visitaben les futures instalaciones que va ocupar l’ente públicu de comunicación nel recintu de la Universidá Llaboral de Xixón. Na visita, el Conseyu d’Adminsitración recibió información directa de los técnicos responsables de l’acondicionamientu del espaciu onde se va instalar la radiotelevisión autonómica, que dieron cuenta del proyectu arquitectónicu y los equipamientos pensaos p’acoyer el núcleu central de la empresa pública.

L’hestorial profesional de los nuevos directivos distribuíu a los medios pol mesmu Ente Públicu de Comunicación resume les sos actividaes enantes de pasar a incorporase a TeleAsturies4. Asina Juan José Guerenabarrena Hormaeche, nuevu director d’Antena y Conteníos (Salinas, 1957), ye periodista, Llicenciáu en Filosofía y Lletres y tituláu n’Arte Dramáticu. Ente los años 2000 y 2005 fue director y diseñador de La Otra, el segundu canal de Telemadrid. Fue director adxuntu ente 1999 y 2000 del proyectu La Vía Navarro, que presentó y dirixó Pepe Navarro pa Vía Dixital. Ente 1991 y 1999 trabayó na radiotelevisión autonómica de Madrid en diferentes puestos de responsabilidá: editor y presentador del informativu diariu “Telenoticias fin de semana”; encargóse del diseñu del proyectu “Madrid premiere”; dirixó el programa de radio “Mano a Mano” en Onda Madrid y fue xefe de la sección de Cultura de los servicios informativos de Telemadrid. Tamién fue redactor y presentador del programa “Cremallera”, de TVE (1983-1984). Tien publicao artículos en Diario 16, Primer Acto, Danza’79 y colaborao como redactor en El Cultural, suplemento actual del diariu El Mundo. Juan José Guerenabarrena Hormaeches va dirixir les estayes de programación, producción, documentación d’audiencia de radio, televisión, periódicu y portal d’Internet. Asumirá tamién les funciones propies de la Dirección de Informativos.

Manuel José Castrillo Álvarez (Xixón, 1969), ye llicenciáu en Ciencies Económiques y Empresariales y Diplomáu n’Empresariales pola Universidá d’Uviéu. Escomenzó a trabayar nel sector audiovisual en Televisión Local Gijón en 1996, cadena de la que foi xefe d’ Administración dende 1997 hasta la fecha. Manuel José Castrillo va desempeñar funciones de dirección administrativa, económico- financiera y de recursos humanos.

Francisco Javier Asenjo ye periodista. Dende’l año 2002 hasta anguañu foi director de Localia Televisión Asturies. Nel añu 2001 foi director y Presentador del Programa “La Mar de Bien” en Tele Asturias. Ente 1997 y el 2000 foi director de Televisión Local Gijón, la Ola Producciones y Asturiana de Exclusivas de Publicidad. Ente 1996 y 1997 dirixó Radio Valladolid (SER), la Cadena 40 Principales, Cadena Dial, M-80 y Cadena Rexonal de Castiella y Lleón. De 1991 a 1996 desempeñó la dirección de Radio SER Xixón y M-80. Tamién foi nos años setenta xefe de Publicidá y Relaciones Esternes del Banco de Asturias. Asenjo va dirixir les relaciones corporatives con grandes clientes y asociaciones del sector audiovisual y comercial, asina como coles instituciones de l’Administración y tamién las relaciones comerciales y de marketing. Asinamesmo responsabilizaráse de la puesta en marcha del serviciu de radio y colaborará nel diseñu, execución y control de la programación y producción de programes tanto de radio como de televisión.

Flor Puente Rodríguez nació en Tinéu, ye llicenciada en Ciencies de la Información pola Universidá Complutense de Madrid. Ingresó en Telefónica Media nel añu 2001 y hasta el momentu ocupó el cargu de xerente de comunicación de Telefónica Servicios de Música. Fue editora de los informativos en Antena 3 (1989-1997). Inició la so carrera profesional en TVE como redactora del programa “Consumo” nel añu 1982.Puente Rodríguez va dirixir la comunicación esterna ya interna del Ente Públicu y los sos medios y toles sos publicaciones, impreses o electróniques. Va asumir tamién les funciones de responsable de la estaya d’información de televisión, radio y periódicu o portal electrónicu.

L’últimu directivu incorporáu, Daniel Álvarez Rodríguez (Mieres, 1967) ye llicenciáu en Derecho pola Universidá d’Uviéu. Ente 2003 y 2005 fue xefe del Serviciu d’ Administración de Personal de la Dirección Xeneral de l’Administración Pública. FUe tamién xefe de la Sección de Personal Laboral de la Dirección Rexonal de la Función Pública en 1998; xefe de la Unidá d’Asuntos Xenerales na Conseyería de Servicios Sociales en 1996 y Técnicu d’Administración na Secretaría Xeneral Técnica de la Conseyería de Sanidá en 1995. Daniel Álvarez desarrollará nel Ente Públicu les funciones propies d’una secretaria xeneral técnica de l’Administración, amás de coordinar les actividaes de los órganos directivos del Ente.

Tamién te podria gustar