Pepín Robles y Manolo Morán ganen el premiu al meyor cantar n’asturianu por ‘Nunca máis’

15 abril 23:40 2004 Imprimir

Pepín Robles, como autor, y Manolo Morán, en calidá d’intérprete, son los ganadores del primer galardón al meyor cantar n’asturianu de los Premios de la Música, que s’entregaron nuna gala cellebrada nel Palaciu Municipal de Congresos de Madrid. El gaiteru José Ángel Hevia y el percusionista Tino di Geraldo, los otros dos representantes asturianos qu’aspiraben a premiu n’otres categoríes, viéronse superaos en votos por otros candidatos.

D’esti mou, Hevia vio cómo’l galardón al meyor álbum de música tradicional, al qu’optaba, diba parar a la veterana María Dolores Pradera, que recibió’l premiu pol so discu ‘Canciones del alma’. Pol so llau, Tino di Geraldo vio pasar de llargu la estatuina que premia’l meyor cd de nueves músiques, premiu del que se fixeron acreedores Chambao, pol trabayu ‘Endorfinas en la mente’.

Al meyor cantar n’asturianu, que por primer vegada premia l’Academia de la Música de mou singular xunta los cancios n’otres tres llingües cooficiales nel Estáu -gallegu, catalán y euskera-, concurríen tamién los avilesinos hermanos Tejedor, con ‘Andolina’, tema escritu xunta’l productor Lisardo Lombardía, y el xixonés Nacho Vegas, como autor ya intérprete del tema ‘La canción de la duermevela’.

Magar d’ello, el triunfu algamólu finalmente el candidatu más desconocíu, el llavianés Manolo Morán, por ‘Nunca máis’, tema incluyíu nel álbum ‘Sentimiento astur’. L’autor del cantar premiáu ye Pepín Robles, tamién orixinariu de Llaviana pero residente en Mallorca.

Na octava edición de los Premios de la Música, que tresmitió la televisión pública en diferío, destacaron con lluz propia Alejandro Sanz y Las Niñas, qu’algamaron siete de los premios, ente ellos los de artista revelación, meyor canción, meyor álbum de pop y meyor videu. Bebo Valdés y El Cigala recibieron el galardón al meyor álbum.

Llista de tolos ganadores na web de l’Academia de la Música

  Categories:
Loading Facebook Comments ...