Portada Plástiques Pelayo Varela amuesa en Xixón la so visión plástica de la negación del soníu

Pelayo Varela amuesa en Xixón la so visión plástica de la negación del soníu

by asturnet

Revisión de l’ausencia del soníu, autoparodia de les artes plástiques y una visión de la contaminación del arte contemporáneu. El creador Pelayo Varela espón dende güei na galería xixonesa ‘Espacio Líquido’ la instalación ‘Escucha’, premiada na última edición de la Feria Internacional d’Arte Contemporáneu de Madrid (Arco).

Nuna única sala, Varela propónse revisar les interferencies que se dan ente los mundos entecruciaos del arte, la moda y la música al traviés de dos reproducciones de los sos propios pabellones auditivos que, medraos en tamañu, conviértense en sendos sofás na llinia d’una de les corrientes del diseñu pop de mobiliariu n’espardimientu nos años setenta.

A partir d’eses dos pieces, Varela proyecta nuna pantalla de grandes dimensiones una animación na que s’amuesen de mou repetitivu decenes de discos de vinilu que van cruciando’l campu visual y son destruyíos por un tirador invisible. Too ensin soníu y completao por un par de traxes nos que l’autor, según esplicó esti mediudía na presentación n’Asturies de la so instalación, quier simbolizar la profilaxis qu’hai que caltener p’averase a un arte cada vez más contamináu.

Nel actu de promoción de la so obra, Pelayo Varela tuvo flanqueáu pola conceyala de Cultura del Ayuntamientu de Xixón, Mercedes Álvarez, qu’eloxó el so llabor creativu como “espectacular ya esponencial”, y pola responsable de la galería, Nuria Fernández.

‘Escucha’ suscitó l’interés del públicu qu’asistió a la última edición d’Arco, cellebrada’l pasáu mes de febreru nel recintu ferial de Madrid, y valió-y a Pelayo Varela la distinción como ‘artista revelación’ del eventu. La instalación pue visitase hasta’l 7 d’agostu na galería ‘Espacio Líquido’, allugada enfrente de La Escalerona, de martes a sábadu n’horariu de 12 a 14 y de 18 a 21.

Tamién te podria gustar