Portada Sociedá Pedro Ménendez d’Avilés estrena perfil en Instagram: @eladelantadodeaviles

Pedro Ménendez d’Avilés estrena perfil en Instagram: @eladelantadodeaviles

by redacción asturnews

Pedro Ménendez d’Avilés estrena güei so perfil en Instagram: @eladelantadodeaviles, como parte de la conmemoración del V centenariu de la nacencia del Adelantráu de la Florida y p’averar al públicu xeneral, y especialmente al más nuevu, la hestoria, biografía y fazañes de Pedro Menéndez. Los testos van publicase n’español y n’inglés col enfotu de internacionalizar la figura del marín.

Pedro Menéndez d’Avilés va dar güei el saltu al mundu dixital al traviés de eladelantadodeaviles, un perfil de Instagram dedicáu a la so figura. Dende la conceyalía de Cultura del Conceyu d’Avilés va poner en marcha esta iniciativa que tien como oxetivu espublizar la hestoria y les fazañes del Adelantráu de la Florida ente los usuarios de la rede social.

La cuenta, colos sos testos escritos en primer persona, va faer un siguimientu de les distintes actividaes que se van llevar a cabu mientres el presente añu por cuenta de la conmemoración del 500 aniversariu de la nacencia del marín y va espublizar aspeutos relevantes de la so hestoria. Pa ello, la historiadora Raquel Capo Marqués va nutrir de conteníu tanto la sección de “noticies” como la de “hestories” del perfil con una periodicidad de dos o trés publicaciones a la selmana. Tolos sábados del añu 2019 podrá esfrutase d’una actualización de conteníu histórico que va afayar aspeutos relevantes de la vida del Adelantráu.

Les publicaciones van tar redactaes n’español ya inglés, cola idea de internacionalizar el V Centenariu y, especialmente, faer llegar la información a la ciudá hermana de San Agustín (Florida) na que tamién se ta conmemorando anguaño la nacencia de Pedro Menéndez.

Pedro Menéndez estrenase n’Instagram con una publicación en tonu cercanu acompañada d’una fotografía de la so semeya -d’autoría desconocida- que s’atopa davezu espuestu nel Salón de Recepciones del Palaciu Consistorial.

Apuerta equí al perfil de @eladelantadodeaviles

Tamién te podria gustar