Portada Educación Pedro Duque va plantegar a les comunidaes un nuevu modelu de tases universitaries

Pedro Duque va plantegar a les comunidaes un nuevu modelu de tases universitaries

by redacción asturnews

El ministru de Ciencia, Innovación y Universidaes, Pedro Duque, dixo esti miércoles que va plantegar a les comunidaes autónomes un nuevu modelu de tases universitaries pa desaniciar les desigualdaes de precios. Señalolo nel Congresu en contestación a la diputada socialista Victoria Begoña Tundidor, que-y preguntara sobro los planes del Gobiernu pa la evolución de les tases universitaries dempués de la tisoriada que fixo’l PP nos últimos años.

Pedro Duque aseguró que la so «meta» ye que nengún talentu perder por falta de recursos o pola so procedencia xeográfica y que deseya garantizar la gratuidá de la primer matrícula y qu’haya más beques. Nuna próxima Conferencia Xeneral de Política Universitaria, el ministru va llevar el so nuevu modelu de tases universitaries col fin de revertir los precios «de la dómina de la crisis». Pa ello quier derogar el real decreto 14/2012 del anterior Gobiernu por que non puedan xubise los precios de los máster y baxar la forqueta de los precios pa la gratuidá de la primer matrícula.

Sicasí, recordó que van ser les comunidaes les que tendrán d’establecer les tases una vegada que na Conferencia Xeneral de Política Universitaria afítense les llendes. Duque dixo a la diputada que conoz la bonificación del 99 % de los creitos de primera matrícula que se sigue n’Andalucía y que esi «ye’l camín». Por ello, aportunó en que va redefinir la política de costos de matrícules pa faer «un espaciu d’igualdá real d’oportunidaes».

Tamién te podria gustar