Portada Lliteratura Pedro de Silva presenta la so última novela

Pedro de Silva presenta la so última novela

by asturnet

L’escritor Pedro de Silva va presntar la so última novela, “La mosca”, qu’inauguró la colección “Biblioteca d’Autores Asturianos”, esti llunes día 28 de payares a les siete y media la tarde na Llibrería Cervantes d’Uvieu.

La novela de Pedro de Silva inauguró la colección “Biblioteca de Autores Asturianos” que publica la editorial Laria dende’l pasáu mes de mayu, y que ta dirixida polos escritores Tino Pertierra y Saúl Fernández. Precisamente esti autor va ser l’encargáu de charrar con Pedro de Silva na presentación que va facer esta tarde na Llibrería Cervantes.

“La mosca” ye una novela corta estructurada en torno a la comida de dos pareyes nun mesón perdíu en Castiella. A lo llargo la conversación repásense asuntos como la vida lliteraria, les relaciones amoroses y sexuales, o la vitalidá de la convivencia en pareya.

Depues de “La mosca” la colección “Biblioteca d’Autores Asturianos” publicó los siguientes títulos: “Ancila en los fuegos”, de Carmen Gómez Ojea; “Amores que atan”, de Manuel García Rubio y “Las dos caras de Jano”, de Carmen Ruiz-Tilve.

Tamién te podria gustar