Paz Andrés esíxe-y a Vicente Gotor que nun prive a la comunidá d’un debate públicu

17 abril 07:34 2008 Imprimir

Paz Andres pidio-y esta mañana en rueda de prensa a Vicente Gotor, l’otru candidatu al Rectoráu de la Universidá, la cellebración d’un debate públicu, nun local de la Universidá y que cunte cola presencia de los medios de comunicación. La candidata llamentó, una vegada más, que nun se cellebrara alderique dalgún durante la primer vuelta y reconoció que la so propuesta al respectu foi refugada por Gotor, col argumentu de que yera dalgo que nun reclamaba la comunidá universitaria a estes altures de les eleiciones.

“Esti ye’l momentu de subsanar esta ausencia d’alderique. Yo siento que la comunidá universitaria reclama la cellebración de debates”, declaró Andres al tiempu que recordó qu’ella aceptó toles ufiertes de debate que-y propunxeron dende los distintos medios de comunicación de la rexón, al contrariu que Vicente Gotor que manifestó claramente la so negativa a esti tipu d’iniciatives. Según Paz Andres la non cellebración de debates quíta-y tresparencia a la campaña y rebaxa’l nivel democráticu de la mesma. “Ta robándose-y a la comunidá universitaria y a la sociedá asturiana un elementu de valoración importante”.

Otramanera, la catedrática de Derechu anunció la so intención de nun retirase de la campaña como se dixo enantes de la cellebración de la rueda de prensa. Nesti sen, Paz Andres recordó que la normativa ellectoral esixe mayoría absoluta na primer vuelta pa ganar les eleiciones, estremu que nunse dio nesta ocasión, y por eso hai que dir a la segunda vuelta respetando la normativa vixente. “Tolos demás sumen más que la mayoría qu’haya algamao cualquier candidatu. La segunda vuelta colócanos nun nuevu escenariu onde la comunidá universitaria va tener que pronunciase ente dos persones”, sorayó Paz Andres al tiempu que manifestó’l so optimismu nesti nuevu tiempu de reflexón.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...