Portada Conceyos Paula Gutiérrez y Nel Cortijo ganen el XI Concursu de gaiteros maliayés

Paula Gutiérrez y Nel Cortijo ganen el XI Concursu de gaiteros maliayés

by asturnet

El “DesconFIGnamientu Festival 2.0”, o la versión del Festival Internacional de la Gaita de Villaviciosa en tiempos de pandemia, clausuró ayeri con ésitu una edición con un programa afechu a les midíes de seguridá col   XI Concursu de gaiteros maliayés que ganaron Paula Gutiérrez y Nel Cortijo.

Como actu final, el llunes tuvo llugar el XI Concursu de Gaiteros Solistes “Memorial José Güerta”, nel que se proclamaron campeonos Paula Gutierrez Montes (mayores de 15 años) y Nel Cortijo Verdejo (menores). Fueron segundos Pelayo Suárez y Celia Abargane, y terceros, María González y César González. Tamién se celebró’l tradicional certame de cantar asturianu “Xavi Solares”, con Cristina Sánchez, Manuel Raspia, Luis Estrada y Adolfo Uría. Retornó al escenariu de la Banda de Gaites Villaviciosa-El Gaiteru, unu de los momentos más esperaos y aclamaos.

La música tradicional tamién percorrió les cais de la Villa’l sábadu, de la mano de les bandinas que amenizaron les terraces de los chigres de la localidá, y los conciertos de “Felpeyu”, “Algaire”, Alberto Jambrina & Pablo Madrid, y “La Bonturné” enllenaron el Teatru Riera de soníu folk. Amás de lo musical, el Festival tamién cuntó con una ponencia de Daniel García Cuesta qu’afondó nes imaxes de músicos tallaes nel pórticu de la ilesia de la Oliva. La ufierta didáctico y divulgativo completar con un taller de “Empayueláu” de gaita asturiana, impartíu por Pelayo Fernández.

L’alcalde de Villaviciosa, Alejandro Vega, felicitó a la Banda de Gaites de Villaviciosa por sacar alantre per segundu añu’l DesconFIGnamientu Festival, y espresó el so deséu de que’l próximu branu “pueda recuperase una programación con normalidá, por que el FIG vuelva enllenar les cais de Villaviciosa de la meyor música tradicional asturiana”.

Tamién te podria gustar