Portada Música Pau Donés emociona col regresu de Jarabe de Palo

Pau Donés emociona col regresu de Jarabe de Palo

by redacción asturnews

Pau Donés emociona col regresu de Jarabe de Palo, que publica nuevu álbum. Pau Donés axunta a la so banda, tresmite cantares y mensaxes positivos y nun despinta los efectos de la so batalla contra’l cáncer.

Eso que tu me das ye’l titulu del single que Jarabe de Palo vieno acabante publicar y col que Pau Donés afita’l so regresu a la música. Acompañase d’un vídiu onde se ve abondo desmeyoráu al músicu, y, lo más importante, sirvió de preámbulu al nuevu álbum tituláu Tragues o cuspes, publicáu’l llunes pela nueche.

Nel video qu’acompaña al single vése-y a Donés nuna azotea arropáu por numberosos músicos -incluyíos unos mariachis- dan forma a la mentada tema que la so lletra ye una amuesa d’emotivu agradecimientu. Nun comunicáu fechu públicu pola so discográfica, l’héroe de La flaca esplica que “Eso que tu me das ye la manera que tengo d’estimavos l’arrogancia que demostrastis conmigo, y que siempres foi muncha más de la que realmente me merecí”.

L’álbum componese d’once temes encabezaos precisamente pol single Eso que tu me das. Tamién pueden atopase collaboraciones con La Shica na tema sabrosón que da titulo al álbum; les yá conocíes Los ánxeles visten de blancu y Vuelvo, o les más reflexives Misteriosamente vivu y La vida ye’l momentu o la enternecedora Besos nel ascensor.

Donés, 53 años, punxo especial enfotu nos cantares que dan vida al discu, apaecíu seis dempués de Somos. Una inversión de más d’un añu de trabayu col qu’espera tornar a la escena musical n’anunciando a primeros de 2019 que se retiraba indefinidamente para desconectar y folgar de tantos años de carrera y de gastadura física. Y confesaba coles mesmes que quería centrase na so familia, razón pola que se foi a vivir a California cola so fía.

Tamién te podria gustar