Patrulla Dixie lleva’l Dixieland a El Club Musical de TPA

12 setiembre 08:40 2013 Imprimir

El programa de TPA El Club Musical (domingos a les 23:30 hores) tien esta selmana como convidaos al grupu Patrulla Dixie. El capítulu númberu 10 d’esti espaciu protagonízalu una banda mui particular nel panorama musical asturianu, una formación con ocho componentes procedentes de dellos llugares d’Asturies, namoraos del soníu del jazz primitivu del Nueva Orleans de los años venti.

El dixieland ye la base de la so música, un jazz arcaicu, desnudu y baillable que nació a principios del sieglu pasáu y que taba presente en celebraciones, bailles y funerales. Con esi espíritu preséntense Patrulla Dixie, una propuesta versátil cola qu’actúen n’escenarios, desfiles pela cai, bodes y locales de tou tipu. Instrumentalmente siguen les pautes d’aquelles primixenies agrupaciones conocíes como «marching bands», con guitarra y banjo nes cuerdes, percusión y una sección de vientu potente.

Na primavera d’esti añu publicaben el so primer discu, incluyendo estándares del dixieland a los qu’ellos aporten la so visión particular.

Como complementu a l’actuación y la entrevista, nesti capítulu la recomendación bibliográfica ta dedicada al cómic tituláu Moonlight Blues, que tien como protagonista a un músicu de jazz nel Nueva York de los años 40.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...