Portada Sociedá PAS y URAS estrenen el so proyectu común d’asturianía evocando a Pelayo como artífice d’Europa

PAS y URAS estrenen el so proyectu común d’asturianía evocando a Pelayo como artífice d’Europa

by asturnet

Lo asturiano, primero; el frenu a la emigración por motivos llaborales, envís prioritariu; Don Pelayo, artífice de la Europa d’anguaño. Con esi ideariu básicu estrenaron güei en públicu el Partíu Asturianista (PAS) y la Unión Renovadora Asturiana (URAS) el so proyectu políticu en comuña, qu’anunciaron como antídotu a la “humillación continua” a la que someten a Asturies los partíos “centralistes” al despreciar les sos señes d’identidá.

Nuna ofrenda floral al caudillu Don Pelayo materializada na estatua allugada na xixonesa plaza’l Marqués, los presidentes del PAS y la URAS, Xuan Xosé Sánchez Vicente y Sergio Marqués, respectivamente, presentaron la so confluyencia d’intereses como una ufierta “d’asturianía” empobinada a los ciudadanos “qu’entienden que hai dalgo más que facer que permanecer a la espectativa”.

A la solombra del monumentu a Pelayo, que Sánchez Vicente reivindicó como inagurador d’Asturies como realidá política y al mesmu tiempu creador de la Europa d’anguaño, el cabezaleru asturianista fizo un llamáu a qu’Asturies vuelva ser “un país importante” y alitó a evitar “que los nuesos fíos nun tengan que salir corriendo a buscar el pan fuera”.

Un argumentu nel qu’insistió Marqués, ex presidente autonómicu col PP y cabezaleru del desalcuentru con Francisco Álvarez-Cascos que derivó na creación d’URAS como escisión de los conservadores, sorrayando’l calter pioneru de Pelayo -“qu’empezó esti maraviellosu suañu”- y destacando que la nueva xuntanza política pondrá l’amor por Asturies “penriba de tolo demás”.

L’homenaxe a Pelayo con ocasión del 8 de Setiembre abrió esta mañana yá dafechu les puertes al nacimientu d’una nueva opción política asturianista, que Marqués anunció “sosegada” y que concretará les cuestiones de denominación, programa y llideralgu nos prósimos meses.

Tamién te podria gustar