Portada Escéniques Participantes nos cursos de veranu de L’Academia entamen un grupu de teatru n’asturianu

Participantes nos cursos de veranu de L’Academia entamen un grupu de teatru n’asturianu

by asturnet

Los cursos de veranu que L’Academia de la Llingua desendolcó en Santantolín d’Ibias na primer quincena d’agostu dan a lluz un nuevu grupu de teatru n’asturianu. Depués del estrenu nesa llocalidá de la obra ‘Camín a Santiago, pasu ente pasu per Asturies’, interpretada por participantes nos cursos, el collectivu d’actores y actrices noveles busca la so continuidá y planea realizar funciones del espectáculu en diverses llocalidaes d’Asturies.

La primera d’elles sedrá Xixón. Los miembros de la compañía fundada n’Ibias, que s’autodenomina L’Ayalga Producciones, llevará a escena mañana, xueves, una adaptación pa neños del so montaxe fundacional nel parque de Les Palmeres, allugáu nel barriu de Contrueces. Depués, los integrantes del grupu enfótense n’actuar n’otros conceyos.

‘Camín a Santiago, pasu ente pasu per Asturies’ narra les peripecies propies de los pelegrinos que crucen tierres asturianes nel so itinerariu a Compostela, y represéntase a cuatro meses del final d’un Añu Santu Xacobéu que, según les primeres estimaciones, afita la emerxencia de los caminos llamaos del Norte como alternatives a otres rutes yá masificaes p’hacia la catedral de Santiago.

Tamién te podria gustar