Portada Música Pantalles en negru nes redes sociales y apagón musical n’honor a George Floyd

Pantalles en negru nes redes sociales y apagón musical n’honor a George Floyd

by redacción asturnews

De llutu, pantalles en negru, y en silenciu, ensin música. Asina s’atoparon esta selmana los perfiles nes redes sociales, especialmente en Instagram y Twitter, d’artistes y discográfiques que se sumaron al ‘Blackout Tuesday’, una acción que pretende denunciar la tráxica muerte de George Floyd a manos de cuatro policías de Minneapolis tres la so detención por utilizar, supuestamente, un billete falsu de 20 dólares.

Según les primeres autopsies, la muerte de Floyd debiose a un homicidiu. La indignación por esti casu de racismu y de violencia policial encendió les cais de ciudaes como la mesma capital, Washington, o Nueva York. Delles localidaes inclusive decretaron el toque de queda. Y punxo de nuevu de manifiestu quebrar racial de la sociedá norteamericana.

El paru musical de condena cuntó cola adhesión de cantantes de la talla de Mick Jagger, qu’escribió un mensaxe llamentando la situación. “Parte’l corazón ver a los Estaos Xuníos esgañándose nuevamente por cuestiones de racismu”, escribe.

Quinzy Jones ye otru de los artistes que participen nel apagón musical. Nel so casu, empieza un tuit comentáu: “Ye difícil saber qué dicir porque tuvi trepando col racismu too la mio vida”. Y añede que “ye hora de trepar con eso d’una vegada por toes. El mio equipu y yo defendemos la xusticia”.

La llista d’artistes que participen nel ‘Blackout Tuesday’ ye llarga y cuenta, por casu, con Beyoncé. La etiqueta en Instragram suma a mediudía más de dos millones y medio de publicaciones.

Tamién se sumaron a protestar sellos discográficos como Capitol Music Group, Empire, Warner Music y Sony/ATV, dalgunos de los cualos anunciaron amás que van collaborar en campañes y entidaes qu’a diariu lluchen contra’l racismu.

Tamién te podria gustar