Portada Fiestes Pamplona confirma’l primer festival de música del branu

Pamplona confirma’l primer festival de música del branu

by redacción asturnews

El conceyu de Pamplona vieno acabante confirmar el que va ser el primer festival de música del branu. El Festival Internacional de Música Pamplona Reclassics va tener llugar del 28 de xunetu al 1 d’agostu.

A lo llargo d’estes últimes selmanes, l’ábanu de cancelaciones de festivales de música foi in crescendo por culpa de la pandemia de coronavirus, qu’obligó al sector a replantegar nuevos escenarios y problemátiques. Sicasí, unu de los certames programaos para esti branu anunció esti llunes que se sale de la norma y que se va realizar nes feches previstes, según confirmó a La Vanguardia. Tratar del Festival Internacional de Música Pamplona Reclassics.

El Reclassics conviértese asina nel primer festival de música que confirma la so edición d’esti 2020. Una cita impulsada pola violista Isabel Villanueva que va tener llugar del 28 de xunetu al 1 d’agostu. Eso sí, tal que confirmen la mesma directora, afaciendo les midíes de seguridá necesaries tantu para’l públicu como para los artistes por cuenta de la pandemia del coronavirus.

Para ello, se reelaborará la programación. Daqué no que yá ta trabayando la so directora, qu’adelantra que los espacios nos que se va llevar a cabu van ser al campu y van dase a conocer nes próximes selmanes. Tamién aseguren que l’aforu va ser el dexáu pola regulación gubernamental, afaciéndose asina a la “nueva normalidá”.

Les midíes, aportunen, tomense cola fin de garantizar la seguridá ya hixene, procurando  asína que’l públicu nun tenga otra esmolición que la d’escuchar a los artistes invitaos. Si nengún otru espectáculu adelántrase-yos, este podría ser el primer conciertu que se celebre dende l’entamu de la crisis.

“Nes próximes selmanes vamos tresformar el silenciu en palabres para cuntate daqué guapu y tresgresor”, avancen dende la organización, qu’asegura tar ilusionada con esti proyectu diez años escurriéndose y dos xestándose y que va celebrar nes citaes feches la so primer edición.

Tamién te podria gustar