Portada Lliteratura Paco Camarasa traza un atles de la novela negra en ‘Sangre en los estantes’

Paco Camarasa traza un atles de la novela negra en ‘Sangre en los estantes’

by redacción asturnews

El llibreru Paco Camarasa, qu’hasta 2015 comandó la barcelonesa llibrería Negra y Criminal, presentó esti miércoles pasáu ‘Sangre nos estantes’, una suerte d’atles nel que traza, de l’A hasta la Z, la hestoria de la novela negra, colos sos grandes nomes, les sos aportaciones o les diferencies per países y cultures.

Arrodiáu d’amigos, nel local qu’acoyó’l so establecimientu ente 2002 y 2015, en plenu barriu de la Barceloneta, Camarasa reconoció que diba tiempu que sentía la necesidá d’armar un llibru de divulgación como’l qu’acaba de publicar en Destino. La obra reivindica’l xéneru dende la primer llínea y considerar nel centru de la narrativa contemporanea”, un espeyu de lo qu’asocede na realidá.

Reconociendo que lo redactó bien en primer persona, el comisariu del ciclu de novela negra BCNegra menta que l’entamu hai qu’asitialo en 1841, cuando Edgar Allan Poe escribe nel Graham’s Magacín de Filadelfia el relatu Los crímenes de la cai Morgue, al que darréu se sumaríen otros “empecipiando una forma d’analizar la realidá”, como cunta anécdotes vivíes con autores de primera llínea.

Tamién te podria gustar